בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קונצרט

הבריטון המפסון הגיע לשיאי היופי דווקא כשהברק בקולו נשחק מעט

החלק המעולה בקונצרט הפילהרמונית בניצוח וסילי פטרנקו אמש, היה זה שבו שר תומס המפסון יצירות קצרות של הוגו וולף, שהוכיחו כי לא היתה למלחין בן דורו של ואגנר סיבה לחוש נחיתות

תגובות
הבריטון תומס המפסון. עומק הבעה ושפע של גוונים חדשים
אמיר מנדל

הופעתה של התזמורת הפילהרמונית אמש (חמישי), כמו התפצלה לשני קונצרטים. האחד, תזמורתי, בניצוחו של וסילי פטרנקו, שהיה לטעמי מהנה, ובהסתייגויות אחדות, בסדר. מסוג הקונצרטים שבאים אליהם, נהנים ושוכחים. אירוע מוזיקלי שונה התחולל כשזמר הבריטון תומס המפסון היה על הבמה. יחד עם התזמורת ועם פטרנקו, הוא הגיש חצי שעה מפוארת, מסוג ההופעות שלשמן באים לאולם קונצרטים. המפסון ביצע שמונה שירים לקול ולתזמורת מאת הוגו וולף. ארבעה לטקסטים של אדוארד מריקה; ארבעה לטקסטים של גתה. למעשה תשעה: שיר נוסף, חייכני, של וולף,...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו