בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המנוי אינו זמין

כך מרחיקה שיטת המנויים את הצעירים מקונצרטים

העובדה שרוב הקהל בקונצרטים הוא מבוגר לא קשורה לאופי המוזיקה הקלאסית אלא לשיווק הכרטיסים בשיטת המנויים שאינה מתאימה לצעירים. וכן, גם למחירים מרקיעי השחקים. איך להחזיר את הקהל לאולמות - רשימה שנייה

50תגובות

״זה לא שקהל הקונצרטים הולך ומזדקן עכשיו: הוא תמיד הלך והזדקן״ (הנרי פוגל, מנכ״ל התזמורת הסימפונית שיקגו) נדמה שהקלישאה הזאת, שאין ״צעירים״ בקונצרטים, רק הולכת ומתקבעת. כולם באים לקונצרטים ומצקצקים בלשונם, אה, אין כאן ״צעירים״. ומהו פולחן הנעורים הזה? למה כל כך נחוץ לאנשים לראות ״צעירים״ באולם הקונצרטים הקלאסי, ולמה מתעורר בהם אושר אמיתי כשהם מבחינים בכמה בני נוער באולם? לכאורה זו עוד קובלנה של המבוגרים על הדור שהולך ופוחת. בתוך־תוכם, עם זאת, מקננת בקהל הקונצרטים המבוגר תחושה אחרת: הם מפחדים...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו