בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דני רובס חוגג 30 שנה ל"בדרך אל האושר": ביצועים עמוסים ויותר מדי הסברים

"בדרך אל האושר", אלבומו המצליח ביותר של רובס, שם אותו לזמן קצר בפסגת המוזיקה הישראלית. המופע לכבודו איכזב, גם בגלל קטעי הומור שהיו מעייפים כבר ב–1989

9תגובות
דני רובס בהופעה, אתמול. הגודש היה בעוכריו
שלומי פינטו

"כל שיר חושף איזה סוד", כתב דני רובס בשירו היפה ביותר לטעמי, "פנים ושמות". אבל לפעמים ביצוע בהופעה, יותר מהשיר עצמו, הוא שחושף את הסוד. כשרובס התחיל לבצע אתמול את "גן המשחקים", השיר שנועל את אלבומו "בדרך אל האושר", שמעתי בפריטת הגיטרה שלו ובהרמוניה משהו שאני לא זוכר ששמעתי בגרסה המוקלטת של השיר — הדים להשפעה של "Day Is Done", שירו המופלא של ניק דרייק. כשארבעת כלי המיתר הצטרפו אל רובס והגיטרה, ההדים נעשו ברורים עוד יותר. גם הטקסטים נשמעו פתאום קרובים מאוד. "גן המשחקים מתרוקן, בא הערב", שר רובס....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו