ביקורת מוזיקה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ניק קייב בהופעה בישראל. התגובה המיידית היתה "חוויה מדהימה"
סטטיק ובן אל בקליפ של "אימל'ה". כנראה לא שוביניסטי

סינגלים סטטיק ובן אל איבדו את הנשמה, וזה טוב יותר מכל מה שהוציאו לאחרונה

אחרי שורה של סינגלים סתמיים, סטטיק ובן מתחדשים בשיר רובוטי, שמצליח לרענן ואפילו למתוח ביקורת. וגם: איתי לוי משתמש באלמנטים משירים אחרים, תומר יוסף מותח ביקורת על החברה וכדאי לעקוב אחרי מקסימל לייף

"טול". גדלו ונהפכו לרציניים, סבלניים ומלנכוליים מתמיד

האלבום החדש של "טול" הוא ניצחון המוזיקה לשמה

ב–Fear Inoculum, אלבומה הראשון מזה 13 שנה, קוברת "טול" סופית את הגראנג' העאלק־מתוחכם ומגישה אפוס רוק מתקדם עוצמתי, אווירתי ומלנכולי שנפרש אט אט לתוך הנשמה. אבי פיטשון, ממלעיזי הלהקה הוותיקים, הוריד את הכובע

פליסיאנו. השירה שלו נותרה גמישה ורעננה

אפילו טרנטינו הגיע למופע של חוזה פליסיאנו בהיכל התרבות

פליסיאנו, שחגג את יום הולדתו ה–74 במופע אמש, נשאר זמר מופלא, אך שאר המרכיבים במופע לא עמדו בסטנדרט. ובכל זאת הבמאי של "היו זמנים בהוליווד", שביצוע של פליסיאנו בפסקול שלו שיגר אותו למצעדי הסטרימינג, נענע בראשו נמרצות לאורך כל ההופעה