בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המתיקות הפצועה של "בלה טאר" וההחמצה של תמר אפק

האלבום של "בלה טאר" מצליח ללכוד בצורה נפלאה את טבעם של זכרונות ילדות, ואילו תמר אפק 
מציגה שירים טובים אבל שירה רשלנית ■ האזינו לאלבומים

20תגובות

לא צריך לחכות עד השיר האחרון באלבום החדש של "בלה טאר" כדי לדעת ש"Pharaoh's Island" הוא אלבום נהדר. למעשה, אפשר לנחש את זה כבר בדקה הראשונה של השיר הראשון, כשהגיטרות, הבס, הטמבורין והקול המוכפל של זואי פולנסקי מתמזגים ויוצרים ערפילית מתכתית עדינה, שתמשיך לרחף מעל האלבום כולו בשינויי מרקם, צבע וכובד. אבל השיר האחרון, שנקרא "כלה" (כמו "והיום איננו כלה"), הוא ההוכחה הניצחת לכך ש"האי של פרעה" הוא מקום מוזיקלי שכדאי מאוד להיות בו. 12 וחצי דקות נמשך השיר הזה — לא סתם נקרא ההרכב של פולנסקי על שמו של...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו