ביקורת סינגלים

הסלט הישראלי של קובי אפללו

מדוע מעורר קובי אפללו געגועים לימי השתיקה שלו, איך נשמעים אמני השנה של אם־טי־וי ישראל ומה הקשר בין "סודה פאבריק" לאלי לוזון?

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
בן שלו
בן שלו

קובי אפללו — "מראות". השיר החדש של קובי אפללו, סינגל ראשון מתוך אלבומו הרביעי, מעורר געגועים די עזים לשיר שגילה אותו לפני שבע שנים, "בא מן השתיקה". לא רק בגלל שהשיר ההוא היה הרבה יותר יפה מהשיר החדש, אלא גם בגלל השתיקה שמתוכה הוא בא. אפללו מודל 2014, אחרי שלושה אלבומים מצליחים, מאוד רוצה לומר משהו, אבל הוא עושה את זה בצורה מבולבלת ושטחית. הכל ולא כלום — זאת המחשבה הראשונה שעולה בראש כששומעים את השיר החדש, עם דגש על הדבר השני. הקלישאות והאמירות השחוקות רודפות זו אחר זו: "עומדים בתור בדרך אל האושר", "מה שבזול עולה בסוף ביוקר", "מסך קטן מוכר חלום שמתנפץ בסוף היום" — ואנחנו רק בבית הראשון. הפזמון ממשיך באותו קו ("ברוך הבא אל העולם / הכל גלוי ונעלם / אל תישבר גם כשבוער / כי אין מושלם כמו לב חסר") על לחן עצי במיוחד. כמו שאפללו רוצה להגיד הכל ולא אומר דבר בטקסט, כך הוא מעמיס ויוצא חסר במוזיקה. רוק, טנגו, מזרחי — סלט ישראלי גדול ועייף, בלי תבלינים ועם מעט מאוד שמן זית.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ