בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הסאונד שמאחורי הלוּק של פטיט מלר ו"גירלפול"

הצמד הישראלי־גרמני "אנאטופיה" עושה מוזיקה אופנתית אך נוסחתית, הצמד מלוס אנג'לס "גירלפול" שואב מסורת מהשורשים המינימליים של הריוט גררל, פטיט מלר ("טרי פויזן") הישראלית שגרה בלונדון הופכת לנגד עינינו לסנסציה

8תגובות
אסף. טי מאן ונפולי

בשבוע שעבר כתבתי על אלבום הקאמבק המוצלח של "סליטר קיני", שהיו מעמודי התווך של תנועת הריוט גררל הפאנקיסטית־פמיניסטית ולקחו את הפרימיטיביזם של הסאונד המקורי של התנועה כמה וכמה צעדים קדימה. במקביל וללא תיאום מראש יצא אי־פי ראשון ל"גירלפול", צמד נשי מלוס אנג'לס שבוחר דווקא לחזור לשורשים המינימליים של הריוט גררל: גיטרה, באס, ושירה בלבד. בהאזנה ראשונית הן מזכירות את האנטי־פולק של להקות כמו ה"מולדי פיצ'ז". אבל אני מזהה אצלן משהו שאפשר לקחת אחורה עד להקת ה"סליטס" הכל נשית שהיתה חלק מהתפוצצות הפאנק...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו