סינגלים

רמי קליינשטיין מציג את להיט החתונות הבנאלי הבא

החדש של רמי קלינשטיין נשמע כמו הימנון לנטייה לדגמן חיים נפלאים ברשת, דני סנדרסון מעורר תחושה גזוזית נעימה ואילו הדואט של תמר אייזנמן ורונה קינן לא מצליח לרגש

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
בן שלו
בן שלו

תמר אייזנמן מארחת את רונה קינן – "תם". ההודעה לעיתונות לא אומרת את זה במפורש, אבל הסינגל החדש של תמר אייזנמן נשמע כמו שיר הצדעה לבי.בי קינג, שנכתב אחרי מותו של נפיל הבלוז. "וזה תם, תם, תם/ הריגוש כבר לא כאן", שרה אייזנמן, ואי אפשר שלא לחשוב מיד על "The Thrill is gone" של קינג. המבנה הבלוזי של השיר והזרקור המיוחד שמופנה אל נגינת הגיטרה מוסיפים ומחזקים את האסוציאציה. אם זאת אכן הכוונה מדובר במחווה יפה, אבל כשיר בלוז עברי שעומד בזכות עצמו ומספר על פרידה בין שתי בנות זוג, "תם" לא מצליח להרעיד מיתר. הטקסט נותר במישור הצהרתי מדי, הלחן לא עושה דברים מעניינים עם התבנית של הבלוז, והשירה של אייזנמן ובעיקר של רונה קינן לא חודרת עמוק ולא נושאת אתה את צער הפרידה ומכאוביה. בלוז־לייט זה לא דבר טוב, והעובדה ששמעתי את השיר הזה לראשונה זמן קצר אחרי שהשמיעו ברדיו את "Five long years" האדיר של בי.בי קינג בוודאי לא עזרה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ