הפלייבק גנב לכריס בראון את ההצגה

השימוש בפלייבק ווקאלי בהופעה של זמר הפופ בראשון לציון היה מוגזם. בריקוד, לעומת זאת, הוא השקיע מאמץ אדיר

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
בן שלו
בן שלו

תהיתם פעם מדוע באלבומי פופ להמונים מהשנים האחרונות יש כזאת אינפלציה של שיתופי פעולה, דואטים ואירוחים? מדוע כמעט בכל להיט שרץ במצעדים מצטרף אל בעל השיר לפחות זמר אחד נוסף?

ההופעה של כריס בראון אתמול באמפי לייב פארק בראשון לציון סיפקה הסבר אפשרי, קונספירטיבי משהו, שלפיו אינפלציית שיתופי הפעולה מספקת לזמרים מעין אליבי ומאפשרת להם לחלטר מבחינה ווקאלית בהופעות שלהם. ההיגיון הוא כזה: אם בגרסה המוקלטת של השיר משתתף לפחות זמר אחד נוסף, יש לצפות שגם בגרסת ההופעה הזמר הראשי לא ישיר לבד. ומאחר שהזמר הנוסף לא נמצא בהופעה, הזמר הראשי ישיר עם ערוצי שירה מוקלטים, עם פלייבק. הוא לא יעשה כאילו, הוא ישיר באמת, אבל הפלייבק יהיה שם כל הזמן כדי לחזק אותו ולחפות עליו.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ