אלבום הבכורה של המפיק חוליו באשמור מלמד שאולי הייעוד שלו הוא להיות מפיק פופ ולא די-ג'יי דאנס

גם חוליו באשמור רוצה נתח בהצלחה המחודשת של ההאוס 
ומוציא אלבום בכורה הפונה לאזורים הקלילים יותר שלו. התוצאה מוצלחת עד מעולה, חוץ מהקטעים שעליהם הוא חתום לבדו

דור ציפורי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דור ציפורי

חוליו באשמור (באנגלית הבריטית נטולת העיצורים הגרוניים שמו מבוטא עם ה' מגושמת) נועד לגדולות. המפיק הבריטי בן ה-27, שנולד תחת השם הפחות אקזוטי מאט ווקר, הוא אמנם שם שגור־עד־כדי־מיאוס על שפתי כל קלאבר בן עשרים וקצת שגילה את ההאוס במהלך ארבע השנים האחרונות, אבל מבחינת החשיפה וההכרה העולמית הוא עדיין מפיק אנונימי. יחסית לכזה, באשמור הגיע הכי רחוק שאפשר — להיט הענק שלו "Au Seve" מ-2012 חרך כל רחבה אפשרית והוא זכה להפיק חלק מאלבום הבכורה של ג'סי וור, שהיה מועמד לפרס מרקורי. מכאן, כאמור, אפשר רק לצמוח. ניתן להסתכל על באשמור כעל עוד מקרה סינדרלה של צעיר אנונימי מוכשר שזכה להצלחה עצומה וצמח מן האנדרגראונד באופן אותנטי, אבל כידוע, המציאות משאירה מעט מאוד ליד המקרה. בשביל הרבה מאלה שעקבו אחרי באשמור מהאי־פי הראשון שלו ב-dirtybird, לייבל הטק־האוס של הדי־ג'יי האמריקאי קלוד ון־סטרוק, יש משהו שמחמם את הלב בהצלחה המסחרית של המפיק הרענן הזה. אבל למרות מה שנוח אולי לחשוב, ההצלחה הזאת לא תלושה באוויר ויש לה שם וכתובת. למעשה, שני שמות.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ