בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עדי גלברט - המלחין הישראלי הגדול בדורנו

המוזיקה האלקטרונית של גלברט, החי ברלין, מורכבת ומעודנת, מטורפת ומצחיקה, והיא כוללת כלים שהמציא בעצמו. אוהד פישוף הכריזמטי מייצג קצה אחר. שניהם הופיעו ב"החזית", בעונת התרבות ירושלים

9תגובות
נעם שוגנובסקי

אם אירועי המוזיקה המאוגדים תחת הכותרת "החזית", במסגרת עונת התרבות בירושלים, אכן מחויבים לרעיון של אלטרנטיבה ירושלמית, הרי שני המופעים של אמש כמעט הפוכים ביחס שלהם לרעיון. אוהד פישוף, מיותר לציין, הוא מאבני היסוד של הגישה הירושלמית למוזיקה ולסאונד: גישה שיש בה שילוב של תחושת מצור ועיקשות חילונית ליצירה מקורית וניסיונית. עדי גלברט הוציא את אלבום הבכורה שלו בלייבל הירושלמי "פאקט" ב–2001 וכבר אז התבלטה האלקטרוניקה המשחקית, המלודית־אך־מורכבת של אותו אלבום בנוף היצירה האלקטרוני חמור הסבר ברובו של...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו