גם גדולי המטומטמים זוכים להתייחסות יותר עניינית ממיילי סיירוס

המבקרים ניצלו את העובדה שהילדה-בובה לשעבר בחרה לבטא את עצמה באמצעות יצירה מוזיקלית, ולא בדרך חדשה של חשיפת ישבן, כדי לבוז לה. והם טועים

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אבי פיטשון
אבי פיטשון

להוציא את המגה־להיט "רקינג בול" (וגם במקרה הזה, הקליפ לפחות באותה מידה כמו השיר עצמו), רבים מאיתנו לא מי יודע מה מכירים את גוף העבודה המוזיקלי של העלמה הצעירה מיילי סיירוס. רובנו מכירים באינטימיות רבה ובפרטי־פרטים גרפיים את הגוף הפיזי שלה, שאותו היא (או החליפות מחברת התקליטים שמנצלים אותה, לפי פרשנויות אחרות) דוחפת לנו לפרצוף באגרסיביות רבה מאז עברה או הועברה את הטרנספורמציה מהאנה מונטנה הפרסונה־לכל־המשפחה למעצמה של פרובוקציות סקס שעוררו מחדש דיונים ישנים ובחלקם הגדול חבוטים מימי הולדת המושג המפוקפק "פוסט־פמיניזם".

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ