דיג'יי ריצ'רד והלנה האוף מייצרים את סאונד הטכנו החדש

אלבום הבכורה של דיג'יי ריצ'רד הוא מינימליסטי, מלנכולי ומהורהר, ואילו זה של הלנה האוף נוטה לדרמה ולאופל. אבל שניהם משרטטים את כל מה שנכון וטוב בטכנו כיום

דור ציפורי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
דור ציפורי

יש שם אחד שלא מוזכר הרבה (או בכלל) בראיונות עם שני המפיקים הלוהטים בטכנו כרגע, הלנה האוף ודיג'יי ריצ'רד, שהוציאו במקביל אלבומי בכורה בחודש שעבר, אך הוא נוכח בחדר כפיל ורוד וקודר. אולי קצת מוגזם להטיל את כל האחריות לפריחה האחרונה של הטכנו על האדם הזה שאינו מוזכר, ונכון שהאוף וריצ'רד הם מפיקים מוכשרים שעומדים לחלוטין בזכות עצמם, אבל אין ספק שהתאריכים לא משקרים. ריצ'רד הקדים את האוף בכשנה, כאשר שיחרר את תקליט הבכורה שלו ב-White Material, הלייבל העצמאי שהקים עם חבריו מרוד איילנד ב-2012. היא מצדה פרצה כמפיקה כשנה אחר כך, בסוף 2013, בתקליט בכורה ב-Werk Discs, הלייבל־הבן של לייבל הענק נינג'ה טיון. הפריצה של שניהם באה למעשה בשיא ההייפ של L.I.E.S — הלייבל שהפך מאז לאגדה, בניהולו של האב הרוחני והפיל הוורוד: רון מורלי.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ