רוק

היכן רוג'ר ווטרס כשצריך אותו? האלבום החדש של דייוויד גילמור היה יכול להתרומם עם קצת עזרה מצדו

האלבום החדש של דייוויד גילמור הוא ראשיתו של העידן הפוסט פינק פלוידי שלו - לפרקים יפה, לפרקים מאכזב. נדמה שיותר מכל הוא זקוק לרוג'ר ווטרס, שיעיר אותו עם הפצצה מונומנטלית

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
אבי פיטשון
אבי פיטשון

ב-1977 יצא האלבום "אנימלס" של פינק פלויד וסימן את הגילוי הפומבי הראשון של תהליך ההשתלטות היצירתית של רוג'ר ווטרס על הלהקה. ווטרס כתב את כל השירים חוץ מאחד שכתב עם דייוויד גילמור. ההשתלטות הגיעה לשיא אחרי "החומה" (1979), כשהעיף מהלהקה את הקלידן ריצ'רד רייט. "דה פיינל קאט" (1983), דה פאקטו אלבום סולו של ווטרס, הוא היחיד בכל הדיסקוגרפיה של הלהקה שרייט לא משתתף בו. קצת אחר כך ווטרס עצמו עזב את הלהקה, וב-1987, אחרי הסכם משפטי איתו, המשיכו גילמור, ניק מייסון המתופף ורייט, שחזר לשורות אחר כבוד, לעבוד תחת השם פינק פלויד.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ