הלכה בדרכה של ג'וני מיטשל

טיראני סאטן, שהופיעה אתמול בפתיחת פסטיבל הג'ז בתל אביב, לא הפציצה עם פרשנויות מתוחכמות או מקוריות במיוחד לשיריה של ג'וני מיטשל, וטוב שכך. הגישה שלה היתה פחות יומרנית ויותר זורמת

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
בן שלו
בן שלו

פסטיבל ג'ז תל אביב, שנפתח אתמול, חזר אחרי הפסקה של שנתיים במתכונת מורחבת. ההופעות מתקיימות במקביל בשלושה אולמות, ולא בשניים כפי שהיה נהוג בעבר. אתמול, בסבב ההופעות השני של הערב, נרשמה התלבטות מהסוג הטוב: שלוש ההופעות נראו מסקרנות על הנייר. ג'ו מגנרלי הוא חצוצרן הארד־בופ מצוין. הסקסופוניסט אלי דג'יברי, מטובי בניו של הג'ז הישראלי, השיק אלבום חדש. על שניהם הוחלט לוותר לטובת הזמרת האמריקאית טירני סאטן, שהעלתה את המופע "After Blue" שיוחד לשיריה של ג'וני מיטשל. זה היה הימור. מופעי ג'ז שמצדיעים לאמנים דגולים, על אחת כמה וכמה לענקים מעולם המוזיקה הפופולרית, הם לעתים קרובות מופעים פשרניים ופושרים. אבל ההופעה של סאטן עוררה אמון מוקדם, וההימור אכן השתלם. זאת היתה הופעה טובה, שאלמלא ירידת מתח לקראת סיום יכלה להיות נהדרת.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ