בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פסטיבל הג'ז החדש בירושלים הצליח היכן שקודמו נכשל

בפסטיבל הג'ז הירושלמי החדש, שהסתיים בסוף השבוע במוזיאון ישראל, היתה הרמוניה מצוינת בין המוזיקה לבין החלל המוזיאוני. גם הפורמט של הפסטיבל – זרימה חופשית בין הופעות שהתקיימו בגלריות השונות – עבד לטובתו

4תגובות
דויד סנשז
אמיל סלמן

"אנחנו קוראים לזה פסטיבל הג'ז הבינלאומי הראשון בירושלים, אבל – אל תגלו לאף אחד – היה כבר פעם פסטיבל כזה", אמר אצ'ה בר, אחד ממנהלי פסטיבל הג'ז החדש בירושלים, לפני ההופעה של הסקסופוניסט האמריקאי־פורטוריקני דויד סנשז. הפסטיבל ההוא, שהתקיים באמצע העשור הקודם, הביא לירושלים מוזיקאים נהדרים (זכורות, למשל, הופעותיהם של החצוצרן קני וילר ושל המתופף לואיס הייז והטרומבוניסט קרטיס פולר), אבל הוא התקיים במקום גדול מדי ופתוח מדי (מתחם הרכבת), שלא הלם את המוזיקה וגרם לכך שחלק מההופעות התקיימו מול יציעי ענק...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו