פסטיבל הג'ז החדש בירושלים הצליח היכן שקודמו נכשל

בפסטיבל הג'ז הירושלמי החדש, שהסתיים בסוף השבוע במוזיאון ישראל, היתה הרמוניה מצוינת בין המוזיקה לבין החלל המוזיאוני. גם הפורמט של הפסטיבל – זרימה חופשית בין הופעות שהתקיימו בגלריות השונות – עבד לטובתו

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
בן שלו
בן שלו

"אנחנו קוראים לזה פסטיבל הג'ז הבינלאומי הראשון בירושלים, אבל – אל תגלו לאף אחד – היה כבר פעם פסטיבל כזה", אמר אצ'ה בר, אחד ממנהלי פסטיבל הג'ז החדש בירושלים, לפני ההופעה של הסקסופוניסט האמריקאי־פורטוריקני דויד סנשז. הפסטיבל ההוא, שהתקיים באמצע העשור הקודם, הביא לירושלים מוזיקאים נהדרים (זכורות, למשל, הופעותיהם של החצוצרן קני וילר ושל המתופף לואיס הייז והטרומבוניסט קרטיס פולר), אבל הוא התקיים במקום גדול מדי ופתוח מדי (מתחם הרכבת), שלא הלם את המוזיקה וגרם לכך שחלק מההופעות התקיימו מול יציעי ענק חצי קירחים. לא פלא שהפסטיבל הזה לא החזיק מעמד יותר משנתיים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ