בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רוק

אף אחד לא ישרוד את המארז החדש של "סלייד" חוץ ממעריצים שרופים

שעות רבות של האזנה למארז המפלצתי של "סלייד", שלבו הוא ארבעת אלבומי הלהקה מתחילת שנות ה–70, מובילות לשתי מסקנות: "סלייד" היו די מוגבלים, והם הצליחו כל כך כי היו אופורטוניסטים חסרי בושה

תגובות
"סלייד", 1973. טוב שיש גם חליל
Redferns / GettyImages

נורות האזהרה היו שם מההתחלה, הכתובת היתה על הקיר: ל"סלייד", שהגיחה מאזור ה"בלאק קאנטרי" במידלנדס המערבי של אנגליה והפכה לאחת מהלהקות הגדולות ביותר של עידן הגלאם־רוק הבריטי בתחילת שנות ה-70, אין אף שיר מפאזת האייטיז שלה שאני אוהב, שזה חסר תקדים. למרות זאת, לקחתי עלי להתמודד עם מארז ההוצאות המחודשות המפלצתי (והסבנטיזי) של הלהקה ("תבוא עם משאית", הזהירו אותי במשרדי חברת קמע שמפיצים אותו בישראל) על בסיס הזיכרון העמום שהתלהבתי ממנה בילדותי, התלהבות שהיתה קשורה מן הסתם גם לתלבושות של חבריה. היה שם...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו