"הגיטרה של אריס": המיתרים לא היו מכוונים כמו שצריך

המופע "הגיטרה של אריס" בפסטיבל מקודשת נפתח עם אנשי האינדי ואז עבר אל אריות המזרח הוותיקים. בשתי הגזרות העניינים לא התגלגלו בצורה מיטבית

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
בן שלו
בן שלו

לצלילים אהובים במיוחד יש יכולת להשעות את האינסטינקט הביקורתי. כשאנחנו שומעים צליל שמהלך עלינו קסם, עוטפת אותנו האשליה שהכל טוב, גם אם לא הכל טוב. סוג של שכרות. או כך לפחות חשבתי לפני המופע "הגיטרה של אריס", שהתקיים ביום שישי בפסטיבל מקודשת. הזרקור של ההופעה הזאת כוון לאו דווקא אל אריס סאן עצמו, אלא אל נגינת הגיטרה שלו, דמוית הנגינה בבוזוקי, שהצמיחה את הגיטרה החשמלית הים־תיכונית, שהיא אחד הסאונדים היפים והטיפוסיים ביותר בלקסיקון הצלילי של המוזיקה הישראלית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ