אינדינגב 2018: מי אחראית לדבר המהפנט הזה? - ביקורת מוזיקה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אינדינגב 2018: מי אחראית לדבר המהפנט הזה?

לכתבה
ניקו טין בפסטיבל אינדינגבתומפר אפלבאום

איזה מזל שהבאלאנס של רועי פרייליך התארך: ניקו טין היתה שונה לחלוטין מכל מה שמורגלים לשמוע בהופעות של רעש ועוצמה. וגם: הראפר פלד הלהיב, "ליילי" פחות. סיכום היום השני

7תגובות

אחד הדברים המעצבנים בפסטיבלי מוזיקה הוא כוונון הסאונד לפני ההופעות. "תן לי עוד גיטרה במוניטור". זה עניין הכרחי אך מעיק, בעיקר כשהוא מתארך וכשחווים אותו 12 פעמים באותו יום. אבל לפעמים באלאנס ארוך יכול להיות דבר טוב. לפעמים הוא גורם לך לסטות מהתוכנית ולהיכנס לתוך הופעות מעולות שלא ידעת על קיומן. זה מה שקרה אתמול (שישי) בסביבות 21:30. הופעת האיחוד של "קולולוש" בבמת הקוף המרכזית היתה בעיצומה, והיא היתה טובה מאוד, אבל רציתי להספיק לראות חלק מההופעה של רועי פרייליך בבמת הפיל. כשהגעתי לשם התברר שהבאלאנס מתארך. הסתובבתי כדי לחזור ל"קולולוש", אבל נעצרתי על ידי צלילים בלתי רגילים שבקעו מבמת החיפושית,...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות