למרות העטיפה הנוצצת, "טיים אימפלה" איבדה את הקסם

קווין פרקר נהפך מיוצר אינדי לכוכב פופ שמתקשה לעורר רגש ומוגש עם יותר מדי סוכר. הפער בין חיוורון השירים והשירה לצבעוניות העזה של הסאונד מורגש ביתר שאת באלבומה החדש של להקתו "טיים אימפלה"

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
להקת "טיים אימפלה" ב-2016 בישראל. כמבצע, פרקר הרבה פחות מרשים מאשר כמהנדס של צליל ונרטיב
להקת "טיים אימפלה" ב-2016 בישראל. כמבצע, פרקר הרבה פחות מרשים מאשר כמהנדס של צליל ונרטיבצילום: אילן בר
בן שלו
בן שלו

מבין גיבורי העשור החולף במוזיקה, היוצרים שעיצבו והגדירו את 2010–2019, קווין פרקר הוא ככל הנראה הראשון שמוציא אלבום בעשור הנוכחי. פרקר, האיש מאחורי "טיים אימפלה", היה נציג אומת האינדי בתמונה הקבוצתית של כוכבי העשור הקודם. יותר מכל מוזיקאי אחר, הוא אייש את המסלול שבו אמן אינדי מובהק יוצא מתוך הזירה המצומצמת שבה התחיל את דרכו ומרחיב את קהלו ואת המגרש שבו הוא פועל עד שהוא נוגע במיינסטרים אבל לא נבלע בתוכו. זה קרה לפרקר בצורה די דרמטית ב–2015, אחרי צאתו של Currents, האלבום השלישי של "טיים אימפלה" (שהיא כביכול להקה אבל למעשה תא יצירתי של אדם אחד). אם במחצית הראשונה של העשור, שבה הוציא את שני האלבומים הראשונים של "טיים אימפלה", פרקר היה מוכר בעיקר בחוגי הרוק הפסיכדלי המוגבלים בהיקפם, במחצית השנייה של העשור הוא נהפך להדליינר קבוע של פסטיבלים גדולים ועלה על הרדאר של כוכבי הפופ המובילים בעולם. קניה וסט וטראוויס סקוט שיתפו אתו פעולה, ריהאנה עשתה קאוור לשיר שלו.