בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הדיקציה היא לא הדבר הבעייתי היחיד אצל אליעד

"תמיד חלמתי" נשמע כמו שקלול של כמה תבניות שירים שמסתובבות עכשיו באוויר של המיינסטרים הישראלי

תגובות
אליעד
ניר קידר

אליעד נחום לא יכול היה לחלום על נסיבות מושלמות יותר להשמעת הבכורה של הסינגל החדש שלו. הוא עשה את זה בשבוע שעבר מול 60 אלף איש בפארק הירקון כשחימם את ההופעה של בריטני ספירס.

העניין עם השיר הזה, "תמיד חלמתי", הוא שגם כששומעים אותו בפעם הראשונה נדמה שכבר שמענו אותו. בעיקר את הפזמון. שיר שנשמע מוכר כבר ברגע הראשון נהנה אולי ממקדם קליטות גבוה, אבל מכל בחינה אחרת זאת בעיה. "תמיד חלמתי" הוא לא אחד מאותם שירים שמזכירים מאוד שיר ספציפי אחר, אלא הוא הוא נשמע כמו שקלול של כמה תבניות שירים שמסתובבות עכשיו באוויר של המיינסטרים הישראלי.

במלים אחרות, אין בו רעננות של דבר חדש. בעיה נוספת, נקודתית: הדיקציה של אליעד במשפטים "החופש נגע בי, זו הרגשה שלא הכרתי", בעיקר כשהוא צועק אותם לקראת סוף השיר. את המלה הראשונה הוא מבטא כך: אחופש. ובמלה "הכרתי" הוא הופך את החיריק בה' לצירה. העובדה שרוב הזמרים בני גילו עושים את זה לא הופכת את זה לפחות מכוער.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו