הפלייליסט של אהל עדן

סדרת הפלייליסטים החדשה של ״הארץ״ מציגה: בית הספר לקצב של הדי-ג׳יי-פרודוסרית-אמנית, שמתחילה מניו יורק של ראשית האייטיז ורוכבת משם כל הדרך על הגרוב עד לברזיל, דטרויט ודיסלדוף

שכונת בושוויק, ניו יורק
שכונת בושוויק, ניו יורקצילום: נתן דביר
הארץ
הארץ

מכיוון שלכולנו יש מספיק צרות על הראש, החלטנו להוריד מכם דאגה אחת: מה לשמוע בבידוד. נפרסם פלייליסטים שערכו מוזיקאים, די-ג׳ייז, עורכים מוזיקליים, עיתונאי רוק ועוד אנשים שכדאי לסמוך על הטעם שלהם. כל אחד ואחת ומצב הרוח שהתקופה הזו שלחה אותם אליו.

את הפלייליסט הרכיבה אהל עדן, די-ג׳יי, פרודוסרית ואמנית.

ימי הקורונה הם ימים של צלילה למצבי רוח משתנים וכשחשבתי על הסט התלבטתי לאיזה מצב רוח לצלול. כתבתי לעצמי כיוונים פוטנציאליים (כמעט התחלתי עם פוגזי ובלאק פלאג) ובסוף מצאתי את עצמי מתחילה עם ניו יורק של האייטיז, כשהמוזיקה פוגשת בצורה הכי טבעית את האמנות - בסקיה ורמלזי מוציאים עם פאב פייב פרדי את ביט-בופ (בסקיה מעצב גם את העטיפה), ופייב פרדי יוצא באוסף שקית הרינג אצר. שני המדיומים נבלעים אחד בשני והופכים ליצירה אחת. הקונטקסט האמנותי מכניס למוזיקה מימד קצת מופשט ומהורהר, ואפילו איזו קשיחות שכאילו אומרת - אנחנו עושים את הדבר שלנו ואף אחד לא יגיד לנו איך לעשות את זה.
זה מוטיב ראשי שקיים גם בסצינה האלקטרונית של דטרויט (שהשתלבה לי בצורה אורגנית בהמשך הסט) ובכלל אצל מוזיקאים שאני אוהבת.

להאזנה הקליקו על הקליפ, לפלייליסט המלא הקליקו על האייקון מעל הכיתוב 1/28

עדן אהלצילום: נועה יפה

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ