לאן נעלמו האקורדים של ברי סחרוף?
מעטים המוזיקאים הישראלים שמתמחים במלאכת ההרמוניה של הרוקנרול כמו ברי סחרוף. אז מה קרה לאמן, ולרשת הליווי הנפלאה שאותה נהג לפרוש מתחת לשיריו? הרהורים לנוכח אלבומו החדש
הפתעה משמחת מצפה באמצע האלבום החדש של ברי סחרוף, "ליקוטים", כשמגיע תורו של השיר "ייתמו המלים". השיר הזה יצא לפני כמה חודשים כסינגל הראשון מתוך האלבום, והיה לו אז טעם קל של אנטי-קליימקס, בדומה למה שקרה לפני חמש שנים עם "העין", הסינגל הראשון מתוך אלבומו הקודם של סחרוף, "אתה נמצא כאן" (בשני המקרים הסינגלים שיצאו כסנונית מספר 2 – "זמן של מספרים" באלבום הקודם ו"שיר בנאלי" באלבום החדש – השאירו טעם יותר ברור וחיובי, אם כי גם הם איששו את התחושה שבשלב הנוכחי של הקריירה שלו סחרוף כבר לא בנוי, או לא רוצה, לייצר הימנוני רוק סוחפים, מהסוג שעשרת אלפים גרונות מאושרים שרו ביחד בהופעות האמפיפארקים של פורטיסחרוף בקיץ האחרון. למעשה, הרושם הוא שזה הדבר האחרון שמעניין את סחרוף ברגע הנוכחי, וזה מובן לחלוטין. הוא היה שם, הוא עשה את זה, ובכמויות שיכולות לפרנס שלוש קריירות).