אחרי שנים של הזנחה, הרמיקס מקבל מקום מרכזי בפופ המקומי

ריבוי הפלטפורמות דוחף אמנים להעלות לפעמים מספר רמיקסים לאותו שיר. אבל מי שמחפש ערך מוסף אמנותי ימצא אותו כרגיל בשוליים

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
בן שלו
בן שלו

המלה הלוהטת החדשה בפופ הישראלי היא "רימייק". היא שאולה מהז'רגון הקולנועי-טלוויזיוני, אבל היא מתחילה להופיע בקביעות בזירת הפופ המקומית. רימייק זה בעצם כמו רמיקס. אין שום הבדל במשמעות. זאת גרסה חלופית של שיר, שמפרקת ומרכיבה מחדש את ההקלטה המקורית, ממניעים מסחריים או אמנותיים או שניהם. כשאליעד שיחרר בשבוע שעבר גרסת מועדונים חדשה של "סוף השבוע", הלהיט שהוציא לפני כשלושה שבועות, הוא קרא לה רימייק, לא רמיקס (הגרסה החדשה הופקה על ידי אליעד וצאלון בוחבוט) . גם עברי לידר העדיף את רימייק על פני רמיקס כשהוציא לפני כחודשיים, ביחד עם הרקדן-ראפר סטפן לגר, גרסה חדשה ל"Moogzam", שיר שיצא במקור בנובמבר 2017 (את הרימייק הפיקו ניב שטובי וליאור אברמוב).

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ