אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מלכת האמבטיה: רשת שירותים ציבוריים נוחתת בתל אביב

רשת 2theloo ההולנדית לשירותים ציבוריים משודרגים מגיעה לתל אביב בחודש הקרוב. סניף ראשון ימוקם במפגש קינג ג'ורג' ושוק בצלאל

תגובות

בחופשה האחרונה שלכם באחת ממדינות אירופה המערבית ודאי נתקלתם באותם תאי שירותים ציבוריים בתשלום, שקצת יותר נעים להיכנס אליהם מהשירותים הציבוריים שמציבה עיריית תל אביב בגן מאיר או בחוף הים. חלילה שנשכח את האופי הישראלי, סביר להניח שבשירותים הללו בברלין או באמסטרדם לא השתמשתם (“שאני אשלם חצי יורו?”), ועדיין העדפתם להתחמק לתוך המסעדה הקרובה, להטיל מימיכם בסמטה סמוכה או להתאפק עד המלון.

» למה אי אפשר להשתין בתל אביב?

2theloo, רשת חדרי שירותים עירוניים מעוצבים, עומדת לנחות אצלנו היישר מהולנד בתחילת אפריל, עם סניף ראשון מתוך 50 המתוכננים להיפתח בהמשך, בקינג ג'ורג' 9 סמוך לשוק הכרמל/בצלאל. הקונספט של 2theloo, שכבר פועלת בכמה מדינות באירופה, בהן ספרד, גרמניה, פולין, בלגיה ומדינות סקנדינביה, הוא השילוב בין שירותים ציבוריים מרובי תאים (גברים ונשים בנפרד, פלוס תאים לילדים ולנכים), שאליהם צמודה חנות נוחות. עלות השימוש בשירותים תעמוד על שלושה שקלים, ובמידה שלקוח ירכוש מוצר מהחנות הוא יזוכה בדמי השימוש. חנות הנוחות תציע מגוון פריטים ממותגי 2theloo, המהווים מוצרים משלימים לביקור בשירותים, כגון מגבונים, מוצרי היגיינה, חיתולים, דיאודורנטים, אלכוג'ל ומתנות.

לא צריך להתאפק יותר. שוק בצלאל

"הליכה לשירותים באמצע עיר סואנת כרוכה לעתים קרובות בהתגנבות למסעדה, בחיפוש אחר מרכז קניות קרוב או בקנייה בבית קפה תמורת הזכות להשתמש בשירותים של המקום”, אומרת רונית שוורץ, מנכ"לית ויזמית הרשת בישראל, "נכון, יש גם שירותים ציבוריים, אבל כמה כאלה פגשת בזמן האחרון, שהיו נקיים וראויים להיכנס אליהם?”.

לדבריה, רמת השירות תופעל על פי תקניה הגבוהים והקפדניים של החברה הבינלאומית, ובסניף יוצבו עובדי ניקיון שידאגו לרמת הניקיון בכל שעות היממה. "עולם השירותים במרחב הציבורי בישראל אינו מקבל את תשומת הלב הראויה לו, מרמת האסתטיקה והניקיון ועד נגישות נכים, שירותי ילדים ופינות החתלה", אומרת שוורץ, "החזון של החברה הוא שכל לקוחות הרשת שיתנסו בשירותים החדשים ירגישו כמו 'קפיצה קטנה הביתה' ויחוו סוג של תחנת התרעננות באמצע יום עבודה, בפגישות, ביום שופינג או כתייר שמטייל בארץ".

*#