אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מזג טוב: צמיד צבעוני מבטיח שתייה לא תחתית בבר בתל אביב

השטיק החדש: בר "המזג" מציע רכישה של צמידים צבעוניים במחירים חד פעמיים, שמאפשרים לך לשתות ללא הגבלה ממבחר משקאות

תגובות

בזמן האחרון אפשר להבחין בלא מעט אנשים שיוצאים – או בעצם יוצאים בקושי - מבר חדש בפינת הרחובות אבן גבירול ופנקס, כאשר הם גוררים את עצמם על ארבע. הסיבה היא המודל הכלכלי החדשני שמציג אותו בר, המזג, שמאפשר להם לשתות את עצמם לאבדון מבלי לעשות את אותו הדבר גם לכיס.

» המזג בר - אבן גבירול 151, תל אביב

» מה קורה למועדונים ולמגה ברים?» הטרנד החדש בקהילה הגאה

המקום מעוצב בקונספט ים תיכוני חביב עם מוזיקה שנעה בין רגאיי צרפתי לבלקני בולגרי, אבל סוד הקסם הוא בכלל בצמידים שרוכשים מהמלצרית, המעניקים שתייה ללא תחתית. כלומר הבליין מוציא פעם אחת את הארנק ושותה עד לא ידע. הצמידים מגיעים בכמה צבעים, שכל אחד מהם מייצג מסלול שתייה אחר: צמיד צהוב ב־49 שקל מעניק גישה בלתי מוגבלת לטובורג, קרלסברג, יין הבית וקאווה. צמיד כחול ב־55 שקל פותח את הדלת לוודקה, ג'ין, רום וערק. צמיד ירוק ב־69 שקל מקנה זכויות לגינס, וויינשטפן, שיראז קברנה וגוורצרמינר. ואילו צמיד כתום ב־79 שקל יעשה לכם שידוך עם סטולי קריסטל, ג'יימסון, בושמילס, קמפרי ובקרדי רום.

בשלל צבעים. "המזג" (צילום: אורן זיו)

לדברי הבעלים של המזג, הרעיון לקונספט הזה נבנה כשהתחילו לבקר בערבי שתייה ללא תחתית חד פעמיים בברים כמו הבקי והדיזי פרישדון. "אני שונא את הרגע שאני קונה ב־88 שקל וודקה טוניק ואחרי כמה דקות אני לא מבין לאן הלך השטר של המאה", מסביר יוסי מאוטנר, אחד הבעלים במקום, "זאת האבולוציה של הברים בעיר, לפי דעתי, אחרי המחאה החברתית מהקיץ. אנשים כבר לא רוצים להוציא כל כך הרבה כסף על אלכוהול. אנחנו החלטנו לקחת את הקונספט של התשלום החד פעמי והלא יקר צעד אחד קדימה". השתייה המוקדמת והרצון העז להשתכר בלי לפשוט רגל גורמים לאנשים להגיע אחרי העבודה, וכך הופכים את המקום לחלומו של כל בעל בר – תפוסה מלאה כבר מהשעה 20:30. "הקהל הפנים שכאן השולחנות מתמלאים מוקדם", מספר מאוטנר. לדבריו, המקרה הקיצוני ביותר היה של נבחרת ראגבי, שכל אחד משחקניה שתה שלושה ליטרים של בירה בממוצע.

אבל השאלה שעולה במוחו של כל לקוח, בזמן שהוא לוגם מהגינס התשיעית שלו, היא – ממה הם מרוויחים? "אנחנו מרוויחים", מרגיע מאוטנר ומסביר: "אחרי ששותים עשר כוסות בירה וקמים עם הנגאובר מורידים את הכמות לחמש וכך הלאה. אנשים מבינים שכיף כאן, ואחרי שהם 'דופקים את המערכת' פעמיים-שלוש הם חוזרים למזג בשביל האווירה".

*#