אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

דן לאן? אתר חברת האוטובוסים לא מפסיק לאכזב

חודשים עברו מאז הרפורמה בתחבורה הציבורית, והאתר של דן עדיין לא מצליח לתפקד ולתת את המידע הנחוץ לתושבים

תגובות

האם יש תושב אחד בעיר שלא רוצה לשבור את המסך כאשר הוא גולש באתר של דן בחיפוש אחר מסלולי קווים והדמות המעונבת בוקעת משמאל ומכריזה שלא נמצאה תוצאה מתאימה? מאז הרפורמה בתחבורה הציבורית בקיץ האחרון הביקורת והתסכול בנוגע לשימוש באתר דן הגיעו לשיאים חדשים. האתר מבקש מהמשתמשים להקליד שני יעדים, כאשר הוא אמור לבצע חיפוש ולתת לנוסע את המידע בצורה מסודרת. אלא שפעמים רבות הוא פשוט לא מוצא אף קו, או שהוא מוצא מסלולים מורכבים שמסבכים את הנוסע ודורשים ממנו להחליף כמה אוטובוסים – כשבמציאות אין צורך בכך וקיים מסלול נוח יותר. 

» אפליקציה שעושה סדר בתחבורה הציבורית»  מי ינצח בקרב על אבן גבירול?

האתר של דן לא מתפקד”, אומרת שרה מילוא, תל אביבית שמאסה בניסיון להפיק תועלת מהאתר, “הרבה מידע מהרפורמה בקיץ לא עדכני. קשה מאוד לקבל קו אוטובוס רלוונטי כשמכניסים שני יעדים, ומסלולים שבהם יש קונקשן האתר לא מצליח למצוא כלל. בפעמים האחרונות נעזרתי במוקד או שפשוט שאלתי בתחנה שליד הבית בתקווה שמישהו יידע”. בין התלונות הנוספות על האתר: הצורך להכניס כתובת מדויקת, חיפוש שמניב תוצאה רלוונטית רק כאשר מכניסים את כתובת התחנה שממנה אמורים לקחת את הקו.

אפילו האתר לא נפתח לקראתנו. אתר דן (צילום מסך)

משתמשת אחרת גילתה כי גם כאשר היא מזינה שתי כתובות שבהן היא יודעת שהאוטובוס עובר, המערכת כושלת מלמצוא אותו. המשתמשים פונים למוקד הטלפוני, שמהווה אלטרנטיבה קריטית, ונתקלים בהעברה מהירה של הפנייה מצד המוקדנים למענה האוטומטי, פעמים רבות לפני שהספיקו להבהיר למוקדן מאיפה ולאן בדיוק עליהם להגיע. 

“המידע לגבי הפעימה השנייה מעודכן באתר”, מגיב ערן זיסקין מצוות אתר דן, “אין ברירה אלא לבקש חיפוש של כתובת ספיציפית, בגלל אורך הרחובות. בבדיקות שעשינו פעמים רבות אנשים לא מתפעלים בצורה נכונה את שדות החובה ובגלל מידע חסר לא מתקבלת אינפורמציה”. זיסקין מעדכן כי בקרוב יוחלף המנגנון שמבצע את השלמת השמות למוצלח יותר וגם אפליקציה סלולרית נוחה תיכנס למשחק.

“המוקדן הוא זה שבוחר את התשובה שניתנת למשתמש ולא פונקציה אוטומטית”, אומר רוני אורון, אחראי השיווק של דן, “ההוראה של משרד התחבורה היא להעביר את השיחה למענה האוטומטי, אבל במידה שתושב לא מקבל מידע רלוונטי הוא יכול להקיש כוכבית בסוף השיחה ולחזור לנציג. המוקד מקבל 200 אלף פניות בחודש והאתר 15 אלף, ובמידה שיש ליקויים שעליהם מדווחים לנו אנחנו מתקנים אותם”.

כתבות שאולי פספסתם

*#