אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מישהו מחפש אתכם: כך תדעו אם אתם טרנד ברשת

מגוגל טרנדס, דרך Insights for search ועד אתר שסופר לייקים: דרכים לגלות אם אתם פופולריים באינטרנט וברשתות החברתיות, וכמה באמת שווה הפרופיל שלכם

תגובות

פרויקט מיוחד:» החיים אחרי מגה אפלאוד: דרושה טלוויזיה איכותית» למה לילדים אסור למחות בפייסבוק?» הממים יוצאים מגבולות האינטרנט» כך חושפים מטרידים בפייסבוק» סכנה לצינור: גיא לרר מודאג

סחיטת לייקים הפכה מזמן לתצורה הסטנדרטית של פישינג פור קומפלימנטס. היא ממכרת, אבל לא תמיד מספקת - בעיקר כי היא כוללת רק את מה שחושבים עלינו מי שמכירים אותנו, ולא את מה שחושבים עלינו, אם בכלל, כל מי שלא. לחלל הזה של עיסוק בעצמנו ובהערכת העולם אלינו, עניין פופולרי בסך הכל, נכנסים כמה כלים אינטרנטיים חדשים, שמאפשרים לגלות בדיוק עד כמה אנחנו טרנדיים.

Insights for search, למשל, פותח בגוגל ישראל, ולפחות בינתיים, מדובר באתר חינמי. תוכלו לבדוק בעזרתו האם אתם חלק ממגמות החיפוש החמות ביותר, לפי זמנים ספציפיים. תוכלו גם לגלות באיזה אזור גיאוגרפי בישראל, או בכל מקום אחר בעולם, מחפשים אתכם. יש לזה, כמובן, גם השלכות פיננסיות כאלה לאנשי עסקים ומי שמשווקים דברים. אם תראו שכו־לם מדברים עכשיו על פונצ’ו, נניח, תוכלו להרים הפקת פונצ’ואים נאה בבלוג שלכם, ולחכות שהטראפיק יזרום. כי הכל זה טיימיניג בחיים, לא?

גוגל טרנדס הוא כלי ותיק יותר, שאפשר להשוות בו את תנועת הגולשים באתרים שונים. נניח, מי יותר פופולרי – הטאמבלר שלי או הוול של השותפה שלי? בנוסף, תוכלו לאתר באמצעותו את האתרים שבהם ביקרו הגולשים שלכם, לאחר שעזבו את האתר שלכם.

likebutton הוא סוג של עיתון פייסבוקי, וגם מקדש לכפתור הלייק. האתר מספק לנו את האפשרות לגלות במה החברים שלנו הכי מתעניינים (בנו, ברור שבנו). האתר מפלח את הנושאים שקיבלו הכי הרבה לייקים מחבריכם ברשת החברתית, וזו, אגב, גם דרך מצוינת לערוך בדק בית ולהחליט אם רשימת החברים שלכם באמת הולמת את תחומי העניין שלכם, או שהגיע הזמן לפצוח בכמה בלוקים.

יוטיוב טרנד הוא השירות המקביל לזה של גוגל, מבית היוצר של יוטיוב. הוא עוקב אחר הטרנדים הבולטים ביותר ביוטיוב באותו היום, ומאפשר לפלח את תוצאות החיפוש לפי מין, מדינה וגיל. האם צופים בקליפ שלי? בתרגיל שצילמתי לבצלאל? ברימייק שיצרתי לסצנה ההיא של היטלר? יוטיוב טרנד יודע.

כיום מי שמרבה להשתמש בכלים מסוג זה הם, כמובן, מקדמי אתרים, מנהלי שיווק ויחצ”נים. אם עליתם על משהו ואתם יודעים לייצר טרנד, חברות פרסום שונות ישלמו לכם כדי שתפרסמו את הלקוחות שלהן. חברת The Wall,  למשל, פיתחה מערכת חיפוש מיוחדת משלה, שיכולה להעריך את שווי הפרופיל שלכם בפייסבוק. אם אתם VIP רשת רציניים, תקבלו 50 שקל עבור שיתוף של סרטון על הוול שלכם. בקיצור, לפעמים הנרקיסיזם משתלם.

*#