אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

היי מיסיז די.ג'יי: הנשים שגורמות לכם לרקוד

המדינה אולי הולכת להיות מנוהלת בידי חבורת גברים כרסתנים ועשירים וללכת לאבדון. אבל זה לא אומר שאי אפשר לרקוד. רצוי כשעל העמדה מנצחת אישה. הנה כמה מהפימייל די.ג'ייז שעושות לנו שמח כבר הרבה זמן

תגובות

כשבאופק מסתמן כי גם ב-2013 גברים כרסתנים ורדרדים ועשירים הולכים לנהל פה את המדינה, ולהוביל אותה ככל הנראה לאבדון – כל שנותר לנו לעשות, אם כן, זה לרקוד. אז אולי אנחנו הנשים (עוד) לא כבשנו את הכנסת, אבל בכל הנוגע לרחבה - אנחנו בשלטון. מטעמים של תיקון, שוויון וחורף חם, אספנו בשבילכם את הדיג'איות הכי לוהטות בעיר. מהאוס וטראפ, דרך טכנו וטראנס ועד אייטיז וטראש. כך שאם כבר סוף העולם, אז אנחנו עוזבים במסיבה.

» הליינים הלוהטים של תל אביב» הברים הכי טובים שאתם לא מכירים » אדם הורוביץ מקים בר קואופרטיביעולה לה: די.ג'יי סוניה

היבוא החדש מגיע אלינו היישר מרוסיה מגובה בכל האלמנטים הנחוצים לסיפור סינדרלה יהודי קלאסי. די.ג'יי סוניה, חביבת פאקוטק והקהל הישראלי, החתימה את הדרכון שלה בשערי ארצנו פעמים רבות, אם לתקלוטים ואם לביקורים, ועכשיו היא מרגישה מספיק בבית בשביל לעשות עלייה. הרזידנט של מועדון הפרופגאנדה במוסקבה החליטה להשקיע את זמנה בחיי הלילה התל אביביים ולפזר אצלנו את צלילי הדיפ האוס והטכנו ואת כמויות הסטייל. סוניה מנגנת מוויניל בלבד, וכשהיא לא על העמדה היא מתעסקת ביח"צ, קופירייטינג ובלהיות אמא לילדה בת שנה וחצי.

מעדיפה להיות מוערכת כמקצוענית. סוניה (צילום: Leonid Natapov)

איך הגעת להיות די.ג'יי?"ההיכרות הראשונה שלי עם עולם המוזיקה האלקטרונית היתה בגיל 12, כשקיבלתי מחבר שתי קסטות – אחת אוסף של מוזיקה פופולרית כמו "2 unlimited", והשנייה היתה "The Robots" של קראפטוורק. בקלטת השנייה התחיל המסע שלי. בגיל 15 הייתי די.ג'יי במסיבות בית ספר והכרתי את האנשים שקונים ומסובבים ויניל, ולמדתי איך להשתמש בפטיפון בגיל 19. בשנות ה־20 שלי עסקתי ביחסי ציבור לסוכנות שערכה מסיבות בעיר וסיפקה את החוויה הכי טובה בסצנת המוזיקה האלקטרונית ברוסיה. באחת המסיבות היינו צריכים למלא את השקט אחרי ההופעה החיה של Swayzak בחדר השני. אני התנדבתי, וכך מצאתי את עצמי מנגנת תשע שעות. זה היה אחד הרגעים הכי טובים בקריירה שלי".

מי הם האמנים שהשפיעו עלייך ביותר?"היתה לי סביבה עשירה מאוד בשנות ההתבגרות שלי כדי.ג'יי. מאנטון זאפ למדתי הרבה, וגם מכמה אנשים בסצנת האנדרגראונד של מוסקבה שפחות מוכרים בארץ, שהיה ועוד יש להם חלק גדול בחיי כדי.ג'יי ובחיי האישיים. מחוץ לרוסיה יש רשימה של מוזיקאים שאני מעריצה: פפה ברדוק, מודימן, תיאו פאריש, מייק האקבי, בן קלוק, DVS1, M-O-S, פרד פ. ועוד רבים. אני גם בעניין של אינדאסטריאל, פוסט פאנק ואי.בי.אם".

את מרגישה הבדל בתחום מעצם היותך אישה?"אני מרגישה הבדל. יש את העניין הזה שכשאת בחורה, את יכולה להיות יפה ולנגן בולשיט וזה עדיין יעבוד. אני מעדיפה להיות מוערכת כמקצוענית".

איך את מתכוננת לסט?"אני מעדיפה לבלות שבוע־שבועיים באיסוף אטי של מוזיקה לסט, ואז אני עובדת יום־יומיים אינטנסיביים בהאזנה ובחיבור בין הקטעים. זה התרחיש הטוב, אני מרוצה כשזה מקבל חיים".

איפה את ב־2020?"בתקווה להיות מוקפת במשפחה שלי ובאוסף ויניל גדול של אוצרות מוזיקליים שהנכדים שלי יוכלו למכור כשאמות ולקבל עבורם מלא כסף".

מה הגילטי פלז'ר המוזיקלי שלך?"'Like a Virgin' של מדונה והשירים הישנים של Erasure".

תופסת צבע: טל ארגמן כדור הדיסקו האנושי העונה שם טל ארגמן נמצא בחיינו כבר מעל עשר שנים, תמיד באירועים הכי שמחים. טל תמיד דואגת להזכיר לנו איך התחלנו לאהוב בכלל מוזיקה. את דרכה התחילה עם צח זמרוני בתוכנית הרדיו "1984", שהפכה עם השנים למפלצת מסיבות ותיקה והולידה תת ליינים צבעוניים. כרזידנט הליין היא מנגנת בעיקר אייטיז וניינטיז, רוק אלטרנטיבי ואינדי, ובין סט לסט גם משדרת ועורכת את תוכניות הרדיו "אינקובטור" ו"90210" ב־FM88 במוצ"ש, ומגישה פינות מוזיקליות בטלוויזיה.

השריטה זה אולדסקול. טל ארגמן (צילום: תום זואילי)

איך הגעת להיות די.ג'יי?"בתוכנית '1984' בקול הקמפוס ששידרתי וערכתי עם צח זמרוני בתקופת הלימודים. התוכנית התמקדה בדארק אייטיז, והיא קיבלה תגובות ממש טובות ממאזינים, אז החלטנו לעשות מסיבה חד פעמית באיזו גלריה פלונית, וזו היתה הפעם הראשונה שתיקלטתי. המסיבה היתה הצלחה והפכה לליין הקבוע 1984 שפועל עד היום והוליד את התת ליינים 1994, מסיבת כיתה ד', Our Darkness ועוד".

מי האמנים המשפיעים עלייך ביותר?"האמנים שהאזנתי להם בילדות ובגיל ההתבגרות, שאותם אני אוהבת עד היום. קשה לבחור אבל הטופ הם: דפש מוד, הליגה האנושית, דיוויד בואי, ניו אורדר, פט שופ בויז, הקיור והסמיתס".

האם את מרגישה הבדל בתחום מעצם היותך אישה?"לא. אני בתחום כבר למעלה מעשור. כשהתחלתי היו מעט דיג'איות והיום יש הרבה יותר. אני מרגישה שהיום זה לא אישיו. לשמחתי לעתים נדירות מרימים גבה, אבל היום זה כבר מקובל".

איך את מתכוננת לסט?"אני לא עושה הכנה מיוחדת, לא אוהבת לבנות סט מראש - חשוב לי להרגיש את הווייב של המסיבה, המקום, האנשים ואת זה אני משלבת למה שאני מרגישה באותו הרגע. חשוב לי להפתיע ולרגש גם את עצמי, והשילוב השונה בכל פעם שומר אצלי על העניין. מה שכן, לפני הסט אני נוהגת לשמוע באותו היום מוזיקה באווירת הערב כדי להיכנס לסטייט אוף מינד".

איפה את ב־2020?"מקווה לעסוק כמה שיותר במוזיקה, רדיו וטלוויזיה, הגשה, עריכה מוזיקלית".

מה הגילטי פלז'ר המוזיקלי שלך?"חיבה גדולה מאוד לרטרו. מתחיל בסיקסטיז סבנטיז ותופס תאוצה באייטיז ניינטיז. אני אוהבת ועוקבת גם אחרי מוזיקה חדשה, אבל אין ספק שהשריטה זה אולדסקול. זה לא נמאס לי, לא משעמם אותי ולא שוחק אותי. בכל עשור יש כל מיני ז'אנרים ותת ז'אנרים, ותמיד אפשר לגלות דברים מרתקים חדשים. את הצדדים המחתרתיים אני משמיעה בדרך כלל בתוכנית שלי "אינקובטור וב־1984. את הצדדים הפופיים והטראשיים אפשר לשמוע ב־90210 ובמסיבת כיתה ד'. אין לי בעיה עם השילוב הזה, להפך, אני מאוד בעד איזון".

לא נמאס, לא משעמם, לא שוחק. פט שופ בויז:

תמי ביברינג, או תמי B, כבר שנים מלמדת את תל אביב פיוז'ן מהו. הצד הדומיננטי אצלה הוא ליינים של מסיבות גאות, אבל היא לא שוכחת לתת גם גיחות למסיבות פתוחות מגדריות - ממסיבות מחתרתיות אצל קוטנר וזמרוני, רזידנסי אצל דנה וענת ועד קלאבים ומצעדים בעולם. בתוכנית הרדיו שלה "פיוז'ן" בקול הקמפוס היא מג'נגלת בין אלקטרו, אסיד ופרי סטייל אלקטרוני, ומספיקה גם להיות כתבת תיירות בגאיווי וכתבת מוזיקה. על העמדה היא מנגנת בעיקר האוס, ודואגת לא להשאיר אף רגל מחוץ לרחבה.

עדיין יותר טבעי לראות גבר מנהיג את המסיבה. תמי ביברינג (צילום: זיו שדה)

איך הגעת להיות די.ג'יי?"אחרי הצבא עבדתי בחנות המוזיקה סופר זאוס עם יואב ארנון, שהוא די.ג'יי, מפיק והחבר הכי טוב שלי מאז, והוא לימד אותי לשחק קצת עם המערכת שהיתה בחנות, שהיא גרסה מוקדמת של הסי.די.ג'יי של היום. אחרי כמה שנים פגשתי את אורי בנקהלטר, שהיה העורך הראשי של קול הקמפוס, והוא שיכנע אותי לבוא לתחנה ועל הדרך לעשות גם איזה תואר בתקשורת. אחרי כמה חודשים הפקנו את מסיבת קול הקמפוס הראשונה בדינמו דבש, שם תקלטתי לראשונה מול קהל, והשאר היסטוריה".

מי האמנים המשפיעים עלייך ביותר?"פט שופ בויז,  LTJ BUKEM- האלבום הראשון שלו 'Earth' - מיס קיטן, מאסיב אטאק, ג'ף מילס, אלן אליין, חיים אביטל, פיצ'ס, ג'ניפר קרדיני, אייר ועוד ועוד".

האם את מרגישה הבדל בתחום מעצם היותך אישה?"אני לא חושבת שיש הבדל מבחינת היכולות בין תקליטנים לתקליטניות, אבל אנחנו חיות בעולם שעדיין לא לגמרי מקבל נשים כשוות, או ככאלו שיכולות להצליח במקצועות 'גבריים'. מוזיקה לא תמיד נחשב למקצוע גברי, אבל להרבה אנשים שסובלים מהתפיסה הזו עדיין יותר טבעי לראות גבר על העמדה, מעין מנהיג שמוביל אירוע או מסיבה, מאשר אישה. בגלל זה עדיין יש מקום לחשיפה מוגברת של תקליטניות ולערבים כמו SHE J שנועדו לקדם מוזיקאיות ותקליטניות נשים".

איך את מתכוננת לסט?"כל מסיבה וכל סט הם שונים וייחודיים, אבל מוזיקה זה משהו שנמצא כל הזמן סביבי, ואני כל הזמן עושה אותו, ככה שברגע האמת לקראת סט, אני צריכה בעיקר לדמיין איך אני רוצה שהוא ייראה, להכין לי את דרינק הבית, ולגשת לעבודה".

איפה את ב־2020?"חוזרת מטור באיביזה, עובדת על אלבום, יושבת במשרד ומנהלת את העסק שלי ושל החברים, עם האנשים שאני אוהבת".

מה הגילטי פלז'ר המוזיקלי שלך?"הכי מביך – אוהבת לשמוע את ערוץ All American Ballads ברדיו האינטרנטי FM1. זה ערוץ שמנגן רק בלדות קיטשיות ואני חולה על זה. מנקה את הבית ושרה בקולי קולות בלדות קורעות לב".

דרינק הבית ולעבודה:

מועדים לשמחה: ג'וי ותום

הדבר הכי חם שהיה כאן הקיץ, חוץ ממזג האוויר אולי, הוא הצמד חמד ג'וי ותום. בנפרד הן מנגנות כבר כמה שנים טובות, והחיבור המוזיקלי ביניהן התחיל לפני קצת למעלה משנה והוליד כמה מהסטים הלוהטים של העונה האחרונה. בחינניות, שובבות ועם הרבה מאוד סטייל הן משלבות בין האוס, טכנו וטראפ ברמת דיוק מעוררת הערצה. שתי האיט גירלז הספיקו לכבוש כל עמדה טובה בעיר, וניגנו בין השאר בבלוק, ברדיו, בשסק, במיכה ובדלי, וגם תיחזקו תוכנית שבועית בתדר. אם זה העתיד, רק תגידו לנו איפה חותמים.

איך הגעתן להיות די.ג'יי?תום: "מאז שאני זוכרת את עצמי אני חופרת במוזיקה ומורידה ומחפשת דברים חדשים. באיזשהו שלב היה לי מאגר וידע מכובדים והרגשתי ממש צורך לפרוק את זה ולא לשמור רק לעצמי. לא היה לי אומץ או קשרים לעשות עם זה משהו עד שהכרתי את אלון עוזיאל, שהציע לי להצטרף לסט שלו. משם התחלתי לתקלט בחובבניות בברים כמו הריף רף, פרוזדור וסלון ברלין. אני וג'וי תקלטנו בפעם הראשונה במיכהטרוניקס בכלל כבדיחה. היא לימדה אותי לתקלט על פטפונים, והבנו שיש לנו סגנון ממש דומה, ועם הזמן נהפכנו לצמד מאושר עד עצם היום הזה".

ג'וי: "המון ממה שאני היום זה בזכות החברים שלי שדחפו ותמכו בי בתחילת הדרך. הפעם הראשונה היתה כשחברה הזמינה אותי לתקלט בסטארדאסט בירושלים, ולכבוד המאורע לקחתי אפילו שיעור בתקלוט עם הקטיק. משם התגלגלתי לתקלט בירושלים עם חברה (בשם גוג ומגוג). אחרי זה יצאתי להפסקה עד שחבר הציע לי לתקלט במסיבה שלו בלבונטין ולימד אותי לנגן על סראטו, ומשם בעצם חזרתי למשחק. אין ספק שהדבר שהכי גורם להמשיך זה לראות אנשים מרוצים מהמוזיקה שאתה מנגן ומתפרעים ברחבה".

מי האמנים המשפיעים עליכן ביותר?"בעיקרון לא ממש הושפענו מכלום, ובאותו זמן מהכל. פשוט ניגנו אחת לשנייה מוזיקה שאהבנו לשמוע ושחשבנו שהשנייה תאהב ולאט לאט פיתחנו את הסגנון שאנחנו מתקיימות בו כרגע. כנראה שהשפענו אחת על השנייה יותר מהכל".האם אתן מרגישות הבדל בתחום מעצם היותכן נשים?"כן. יש לזה יתרונות וחסרונות. מצד אחד אין הרבה בחורות די.ג'ייאות, בייחוד לא בסצנה שלנו, וזה הופך אותנו לסוג של גימיק שגם מגביר את הסיכויים שיזמינו אותנו לתקלט. מצד שני, בגלל שלפעמים רואים אותנו כשתי בנות חמודות שאוהבות לרקוד ולצחקק, לא תמיד לוקחים אותנו ברצינות. מצד שלישי, בזכות זה יש לנו את האופציה להתעלות על הציפיות ולהפתיע לטובה".איך אתן מתכוננות לסט?"חוץ מלהוריד מלא מוזיקה, לרוב אנחנו לא מתכוננות לסט. אלא אם כן זה סט עם ז'אנר ספציפי, ואז תום יושבת על כל המוזיקה שלנו ובונה תיקייה בסגנון".

איפה אתן ב-2020?תום: "יש שני תרחישים – או שאהיה וטרינרית מוצלחת עם טעם טוב במוזיקה, או שלא אהיה בחיים עד אז".ג'וי: "מקווה שאצליח להגיע רחוק כדי.ג'יי, ובתקווה גם ללמוד הפקת מוזיקה. או שאלך עם התשוקה השנייה שלי ואעצב נעליים".

מה הגילטי פלז'ר המוזיקלי שלכן?"להיטי אר אנ' בי משנות ה־2000 המוקדמות, ולתום יש איזושהי חיבה ל'אמריקן איידול' שאני לא תומכת בה".

משתוללות בסודה בר:

מי שטורחת בערב שבת: עדי שבת

מעט מאוד מקומות בעיר מרשים לעצמם להמשיך להתקיים בלי להזמין את נסיכת הטכנו עדי שבת. היא התחילה ככתבת לילה מסורה, וכך ספגה את המוזיקה עד שהחליטה לעבור לצד השני של החגיגה, עם טכנו האוס וקטעים מקוריים שלה. בין מסיבות ואירועים לעבודה בסטודיו הביתי, היא גם מוצאת זמן להקליד את מעלליה האחרונים בבלוג.

הבדל בפלואו של הערב. עדי שבת (צילום: זיו שדה)

איך הגעת להיות די.ג'יי?"התעסקתי במוזיקה בכלל ובמוזיקה אלקטרונית בפרט כל חיי. מגיל אפס ניגנתי על פסנתר ועל כלים אחרים וינקתי מוזיקה מהבית. התהליך שעברתי כדי לעלות לעמדת הדי.ג'יי היה ארוך שנים, שבמהלכן הכרתי את התעשייה מכל מיני צדדים ותפקידים - אם ככתבת ועורכת בעיתונות המקומית, אם כמנהלת אמנותית, מפיקה מוזיקלית ובעלת לייבל ספאם (עם אלעד סונגו), ואם דרך ניהול אחד אולפני ההקלטות הגדולים בלונדון. התפנית המשמעותית היתה כשחזרתי לארץ מלונדון ולא ידעתי מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי, חוץ מהעובדה שזה קשור במוזיקה. הכתיבה כבר לא היתה בשבילי פן יצירתי, ולא הצלחתי להבין מה יחזיר לי את הברק לעיניים. חברי הטוב ושותפי המיתולוגי סונגו תפס אותי לשיחה ואמר לי שהגיע הזמן שאני אתגבר על פחד הבמה שלי ואעלה לתקלט, כי זה בעצם הדבר שאני הכי אוהבת ורוצה לעשות בעולם. זה היה בסך הכל לפני שנתיים וחצי".

מי האמנים המשפיעים עלייך ביותר?"הביטלס היו הלהקה הראשונה ששמעתי ואני שומרת להם חסד נעורים. כל הילדות גדלתי על נו ווייב, שהביאו האחים הגדולים של החבר'ה, אבל רדיוהד היו הלהקה הראשונה שהתאהבתי בה בזמן אמת כשראיתי אותם ברוקסן ב-93'. במוזיקה אלקטרונית סאשה היה הדי.ג'יי הראשון שהכניס אותי לעניין, ודני בר (ז"ל) הגאון היה זה שחיבר אותי אליה מחדש (כשחזרתי מלונדון), כשחשבתי שכבר יצאתי ממנה".

האם את מרגישה הבדל בתחום עצם היותך אשה?"כמו בכל תחום בחיים ברור שיש הבדל, אנחנו יצורים שונים ולכן עושים דברים אחרת. יש הבדל בגישה, בבחירת החומרים, בעריכה שלהם, בפלואו של הערב וכמובן באיך שזה נראה על העמדה". איך את מתכוננת לסט?"עוברת על ערימות של מוזיקה עד שיש לי כמויות שיספיקו לי ליומיים תקלוט ואז נרגעת".איפה את ב-2020?"מתעסקת במוזיקה באיזשהי קונסטלציה, מה שיבוא לי באותו רגע, ובעיקר שומרת על עצמי מאושרת".

מה הגילטי פלז'ר המוזיקלי שלך?"אני אוהבת המון מוזיקה, אז כל פעם אני נתקעת על משהו אחר. בואי נגיד ככה, לא תתפסי אותי מקשיבה למוזיקה שאני לא אוהבת".

בסצנת מסיבות הטבע והרייבים, שהיא לא פחות מאנפרנדלי לדי.ג'ייז נשים, הצליחה דיאנה UP להתמקם בטופ עם כל השמות הכי מבוקשים. בקילומטרז' מכובד של 15 שנים הספיקה דיאנה UP להראות הרמות מה הן לא רק ברייבים, אלא גם בברים במועדונים, בתערוכות ובחתונות. אם זה טראנס, מינימל, פרוגרסיב, פולאון פסיי, טכנו, דיפ טק האוס, פסיי צ'יל, גליץ' או פריסטייל – דיאנה כובשת כל עמדה ועושה את זה במקסימום שמחת חיים. לפני שנה התמקמה כרזידנט בליין של Mishpuha Prod, וגם השתתפה בהפקה של ברנינג מן ישראל, אבל היא בעיקר עסוקה בלהיות אמא פול טיים לשני בנים קטנים.

אישיות נכונה ולוק מתאים. דיאנה (צילום: אילון פז)

איך הגעת להיות די.ג'יי?"הייתי כמה שנים בתהליך חיפוש אחר מקצוע. יום אחד פתאום שמעתי פרסומת ברדיו על קורס די.ג'ייז, וואלאק... הרגע של ההבנה הגיע מאוחר יותר, כשאנשים נהנו ורקדו בזכות המוזיקה והעריכה של הסטים שלי. אני כבר 15 שנה מאחורי כל מיני סוגי עמדות, והספקתי הרבה ב־22 שנות בליינות. ועכשיו, בגיל 38, הגעתי סוף סוף לנחלה, אני עושה ב-ד-י-ו-ק את מה שאני אוהבת".

מי האמנים המשפיעים עלייך ביותר?"נתיב (NATIV) מהקליקה הוא די.ג'יי ואספן מוזיקה ראוי להערצה, אברהם טל הוא עילוי מוזיקלי בעיני, ויש עוד מלא".

האם את מרגישה הבדל בתחום מעצם היותך אישה?"בטח. יש נוכחות מינימלית של נשים בליינאפים של הסצנה. יחד עם זאת, עם האישיות הנכונה והלוק המתאים, אישה יכולה להתברג הרבה יותר בקלות מגבר".

איך את מתכוננת לסט?"כשאני מכינה סט אני מחפשת מוזיקה בהתאם לדרישות המקום והקהל וסוג המסיבה. יש הבדל בין מועדון למסיבת טבע, מן הסתם. מחפשת מחפשת מחפשת – מוצאת, ואז אני בונה בראש אווירה ומתרגמת אותה לסט דרך עריכה נכונה".

איפה את ב־2020?"די.ג'יי ומפיקה אירועי מוזיקה ואמנות, וגם עובדת עם ילדים".

מה הגילטי פלז'ר המוזיקלי שלך?"אייטיז ושירים צובטי לב כמו זה":

קחי אותי שרון: אליוט יש כאלה שמנסים להיות עם היד על הדופק ויש כאלה שמכתיבים את הדופק, אצל אליוט זה ברור: אם אתה לא עומד בקצב – רוץ. זה שלושה עשורים שאליוט נמצאת בכל מקום - סולנית ומנהיגת הרכבים (פוליאנה פרנק,Sister George , Nightnurse ועוד), מלחינה פסקולים לסרטים, די.ג'יי, כתבת מוזיקה, מורה לתקלוטים ובימים אלה משיקה אלבום סולו הראשון. כחלק מההוויה הקיומית שלה היא חולשת על כל העולמות, אבל בעוד שבאלבומים שלה תשמעו רוק מלא נשמה, בלדות אלקטרוניות וכלי מיתר מיוחדים, על העמדה היא מתמקדת בעיקר בהאוס וטכנו מקפיצים.

זכויות צריך לקחת. אליוט (צילום: דנה מאירסון)

איך הגעת להיות די.ג'יי?"בקיץ 2000 הייתי על אי ביוון, ולימדתי את עצמי להשתמש בעמדת די.ג'יי בבר של חברה. בלילה היתה מסיבת חוף וביקשתי מהדי.ג'יי שתיתן לי לנגן קצת לפני שכולם באים. היא הסכימה וישבה לשמוע אותי עם בקבוק וודקה. זה נגמר בזה שהיא התעלפה ואני ניגנתי עד הבוקר, והבנתי שיש לי אהבה חדשה".

מי האמנים המשפיעים עלייך ביותר?"כרגע אני אוהבת את נינה קרביץ, ובהיכל התהילה שלי יושבים דני טנגליה, אקספרס 2, די.ג'יי קוזה ודי.ג'יי פייר".

האם את מרגישה הבדל בתחום מעצם היותך אישה?"אני מאמינה שזכויות צריך לקחת, לא לבקש, אז אני עובדת קשה כדי להיות מעולה. אם יש מישהו שמתעקש להראות לי איך עובד הציוד, הבעיה כולה שלו".

איך את מתכוננת לסט?"הכי חשוב, ואת זה אני מלמדת את התלמידים והתלמידות שלי, להגיע מוכנה לגמרי ומסודרת מאוד. אז אפשר להתפרע, ולהתפרע אני אוהבת מאוד".

איפה את ב־2020?"שרה ומתקלטת בכל העולם".

מה הגילטי פלז'ר המוזיקלי שלך?"'Sunny' של בוני אם".

בהיכל התהילה. די.ג'יי פייר:

*#