בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קצרי רוח

האתגר האמיתי של "הישרדות": לשרוד את הפרסומות

מעט הדרמה האנושית והריבים העסיסיים שהיו ב"הישרדות" בהתחלה, נעלמו לטובת פרסום מכוניות, מוצרי חלב וכרטיסי אשראי

19תגובות
הישרדות
צילום מסך ערוץ 2

נכון, אפשר וצריך לסגור את הטלוויזיה ולעשות משהו אחר. לא חייבים לראות את הקשקוש הזה. אבל יש משהו מעורר השתאות ב"הישרדות", וברמות הזלזול והניצול שהיא משקפת בגישתם של ברוני הפריים טיים כלפי הצופים שלהם. כי אף אחד כבר לא מנסה אפילו להסתיר את העובדה ש"הישרדות" היא בעצם סופרמרקט משודר. לאורך כל העונה התרשמנו שלמוצרי האמבטיה של לא זוכרת מי, יש ריח נהדר ונורא כיף להתרחץ בהם אחרי חודש בג'ונגל. את זה עוד איכשהו בלענו. אבל לאחרונה, כשמספר המתמודדים נשאר זעום אך נותרו עוד לא מעט פרקים עד הגמר, ההפקה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו