קצרי רוח

הורדת כיכר דיזנגוף: העתיד נראה מפויח

המהלך התל אביבי של הורדת כיכר דיזנגוף הוא נקודתי, וחלקי ביותר: לאחר סיום העבודות תחזור תנועת כלי הרכב לסדרה. במקום זאת יש להחזיר את מרכז העיר להולכי הרגל

נעמה ריבה
נעמה ריבה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נעמה ריבה
נעמה ריבה

בערים רבות באירופה הצטמצמו בשנים האחרונות האזורים הפתוחים לתנועת כלי רכב מסיבות סביבתיות, חברתיות וכלכליות. רק בשבוע שעבר הכריזה ראש עיריית מדריד, מנואלה כרמנה, על סגירת השדרה הסואנת ביותר בעיר, גראן ויה, לרכבים פרטיים עד 2019. כרמנה אמרה שבעלי עסקים סיפרו לה כי כשהכביש סגור לתנועה המחזור העסקי גדל ב–15%. גם ראש עיריית פריז, אן הידלגו, פתחה בקמפיין לצמצום זיהום האוויר בעיר. השבוע פורסם כי היא מקדמת תוכנית שבמסגרתה יצומצם מספר הרכבים בעיר בחצי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ