קצרי רוח

לקראת הפיצול: כך יכולות הזכייניות לגאול את עצמן

האינסטינקט הראשוני הוא להאמין שפיצולו של ערוץ 2 יוליד עוד מאותו הדבר. אבל המעבר לערוצים נפרדים ל"קשת" ול"רשת" טומן בחובו פוטנציאל נדיר לכיול מחדש. עכשיו רק צריך שמנכ"לי הזכייניות ינצלו את ההזדמנות

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתי שטרן
איתי שטרן

החל ממחר (רביעי), 1 בנובמבר, יחל קרב הגלדיאטורים הגדול. אבי צבי, מנכ"ל "רשת", יעמוד בצדו האחד של הקולוסיאום וממולו דרוך ומוכן יעמוד אבי ניר, מנכ"ל "קשת". השניים ינסו להקיז זה את דמו של זה, ולהגיע לניצחון מוחלט בכמה שפחות זמן. אבל באופן מעט פרדוקסלי, ובניגוד למה שמנסים למכור שלטי החוצות ומקבצי הפרומואים, מרכולתם הטלוויזיונית של שני הגדליאטורים אינה מובחנת במיוחד. ב"רשת" יחגגו את רכישת "האח הגדול" בזמן שב"קשת" כבר מפתחים פורמט חלופי מבית היוצר של יורם זק וארז טל. ב"קשת" מנפנפים ב"מאסטר שף", ב"רשת" מצחצחים סכינים עם "משחקי השף". אין חדש תחת השמש ורב הדמיון על השוני.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ