קצרי רוח |

הפרסומת החדשה של "קוטקס" מנסה לרכוב על MeToo — ומחלישה נשים

תחת הססמה "מחזור או לא, אנחנו יכולות", מתיימרת החברה להעצים נשים כדי למכור להן תחבושות היגייניות, אך מתייגת את אלו שסובלות מכאבי וסת כ"מפונקות"

יעל אלבז
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יעל אלבז

"אחד מכל שלושה ישראלים חושבים שנשים מתקשות לתפקד בזמן מחזור", כך מודיעה לנו הפרסומת החדשה של "קוטקס" לתחבושות היגייניות, עם סטטיסטיקה שמספרת לנו מה גברים חושבים על התופעה. לאחר מכן, מציף את המסך מבחר מתוכנן בקפידה של נשים מגוונות אתנית שמביטות אל המצלמה במבט נחוש, כל זה על רקע שיר רוק של להקה נשית גנרית כלשהי. מכאן, מציגים לנו בקוטקס שתי נשות מקצוע שמתפקדות בצורה נ־ה־ד־ר־ת בזמן הווסת (ולא המחזור, כפי שכתבו ב'קוטקס', אבל אולי המלה הזו מגעילה אותם).

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ