בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קצרי רוח

הפרסומת החדשה של "קוטקס" מנסה לרכוב על MeToo — ומחלישה נשים

תחת הססמה "מחזור או לא, אנחנו יכולות", מתיימרת החברה להעצים נשים כדי למכור להן תחבושות היגייניות, אך מתייגת את אלו שסובלות מכאבי וסת כ"מפונקות"

16תגובות
מתוך עמוד הקמפיין החדש של "קוטקס". נשים וגברים שונים ביולוגית — וזו עובדה
צילום מסך מחשבון הפייסבוק של קוטקס kotex

"אחד מכל שלושה ישראלים חושבים שנשים מתקשות לתפקד בזמן מחזור", כך מודיעה לנו הפרסומת החדשה של "קוטקס" לתחבושות היגייניות, עם סטטיסטיקה שמספרת לנו מה גברים חושבים על התופעה. לאחר מכן, מציף את המסך מבחר מתוכנן בקפידה של נשים מגוונות אתנית שמביטות אל המצלמה במבט נחוש, כל זה על רקע שיר רוק של להקה נשית גנרית כלשהי. מכאן, מציגים לנו בקוטקס שתי נשות מקצוע שמתפקדות בצורה נ־ה־ד־ר־ת בזמן הווסת (ולא המחזור, כפי שכתבו ב'קוטקס', אבל אולי המלה הזו מגעילה אותם). "מיליוני נשים מוכיחות אחרת", ממשיכים בפרסומת....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו