קצרי רוח |
"שעת נעילה": כשהמלחמה נהפכת למוצר אטרקטיבי בטלוויזיה
הטראומה המזוהה עם מלחמת יום כיפור סייעה לקדם את "שעת נעילה", שמבקשת לשחזר בצורה דרמטית את מוראות הקרבות ולהפוך אותם למקור של בידור והתרפקות
את סרטוני הפרומו ואת יחסי הציבור לסדרות ותוכניות מקובל לראות ככלי לקידום המוצר הטלוויזיוני. רגעי השיא מתוך היצירה הטלוויזיונית ערוכים באופן אטרקטיבי, לוכדים את עירנות הצופים ומעודדים אותם לצפות. במקרה של "שעת נעילה", הסדרה החדשה של "כאן 11" העוסקת בקרבות מלחמת יום כיפור, כדאי לראות את הדברים באופן שונה. למעשה, יותר מקידום הסדרה על ידי סרטוני הפרומו, קידמה הטראומה המזוהה עם מלחמה זו את הסדרה ואת גוף השידור שמאחוריה.