קצרי רוח |

תשאירו את ציפי שביט בחוץ: על הניסיון של הפסטיגל להפוך את המחאה למוצר ילדותי

הפסטיגל המתקרב רתם את מחאת בלפור לצורך קידום מכירות, ומאיים לחנוק אותה בטרם עת — בדיוק כפי שנתניהו וחבריו רוצים שיקרה

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שני ליטמן
שני ליטמן

יוצרי הפסטיגל הלכו והתמקצעו עם השנים באיסוף יעיל של האלמנטים שפורטים על נימי ה"ישראליות", והפיכתם למוצר בימתי־יוטיוברי־טלוויזיוני־צרכני שפונה לכ־ו־ל־ם, ללא הבדלי מין, גיל, מוצא עדתי ואמונה באלוקים (כל עוד הוא דובר עברית, כמובן). מגבלות הקורונה, שאינן מבחינות בין תרבות לבידור ומחסלות באופן שוויוני את שני התחומים, ביטלו את האלמנט הרווחי ביותר של האירוע: מאות ההופעות שנמרחות על פני שלושה חודשים וארבע ערים גדולות. לא לדאוג, בפסטיגל מצאו פתרון — משחק אינטראקטיבי שצריך לרכוש אליו "מפתח" תמורת כמה עשרות שקלים, ויש להניח שיצוצו עוד מיני־מינים של תתי מוצרים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ