האם בקשת ממשיכים למכור אייטמים בתוכניות הבוקר?

הזכייניות טוענות כי תופעת מכירת האייטמים נעלמה מהמסך, אבל שיחות מוקלטות שהגיעו ל”הארץ” מציגות תמונה שונה. האם המומחים המופיעים בתוכניות האירוח נבחרו בזכות מומחיותם או בזכות הכסף ששילמו?

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

מעטות עבירות השידור שיכולה לעשות אחת מזכייניות הטלוויזיה המסחרית (זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת, וזכיינית ערוץ 10) החמורות כמכירת אייטמים. כאשר אדם יושב בסלון ביתו וצופה בתוכנית טלוויזיה, גורסים חוקי הרשות השנייה, יורדות המגננות. אייטם בתוכנית מתקבל כאמת, ללא המסננים המופעלים באופן טבעי כשמדובר בפרסומת. אדם המוצג כמומחה נשמע על ידי הצופה ככזה, באופן שונה לגמרי מההתייחסות לג. יפית, למשל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ