האם בקשת ממשיכים למכור אייטמים בתוכניות הבוקר?

הזכייניות טוענות כי תופעת מכירת האייטמים נעלמה מהמסך, אבל שיחות מוקלטות שהגיעו ל”הארץ” מציגות תמונה שונה. האם המומחים המופיעים בתוכניות האירוח נבחרו בזכות מומחיותם או בזכות הכסף ששילמו?

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ