בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך הטלוויזיה יכולה לעזור לילדים להתבגר

סטייסי מתיאס, שסייעה בפיתוח “בובספוג”, “דורה” ועוד להיטים, חושבת שתוכן טלוויזיוני צריך לעזור לילדים להתבגר. בביקורה בישראל היא מסבירה מהו הדגש התוכני בכל גיל ולמה חשוב להגביל את הצפייה

2תגובות

ההבדל היום בין צעירים בני 24 לילדים בני 14 הוא משמעותי ביותר, טוענת סטייסי מתיאס, מייסדת Insight Strategy Group ו- Insight Kids (שאותה הקימה עם בן זוגה לחיים בועז מוראד), המייעצת לערוצי טלוויזיה כניקלודיאון, לאולפני דרימוורקס, יוניוורסל ועוד. כמומחית להתפתחות הילד היא מסייעת לפתח תוכן טלוויזיוני, אינטרנטי, תוכנות מחשב ועוד, והייעוץ שלה סייע בפיתוח מותגים כמו “בובספוג”, “הפינגווינים ממדגסקר”, “מגלים עם דורה”, “קונג פו פנדה” ועוד. בכנס בנושא טלוויזיה לילדים בהשתתפות בכירי הוט ויס,...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו