איך הטלוויזיה יכולה לעזור לילדים להתבגר

סטייסי מתיאס, שסייעה בפיתוח “בובספוג”, “דורה” ועוד להיטים, חושבת שתוכן טלוויזיוני צריך לעזור לילדים להתבגר. בביקורה בישראל היא מסבירה מהו הדגש התוכני בכל גיל ולמה חשוב להגביל את הצפייה

רותה קופפר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רותה קופפר

ההבדל היום בין צעירים בני 24 לילדים בני 14 הוא משמעותי ביותר, טוענת סטייסי מתיאס, מייסדת Insight Strategy Group ו- Insight Kids (שאותה הקימה עם בן זוגה לחיים בועז מוראד), המייעצת לערוצי טלוויזיה כניקלודיאון, לאולפני דרימוורקס, יוניוורסל ועוד. כמומחית להתפתחות הילד היא מסייעת לפתח תוכן טלוויזיוני, אינטרנטי, תוכנות מחשב ועוד, והייעוץ שלה סייע בפיתוח מותגים כמו “בובספוג”, “הפינגווינים ממדגסקר”, “מגלים עם דורה”, “קונג פו פנדה” ועוד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ