מי יהיה הישראלי הבא שימכור פורמט לחו"ל?

כנס מיוחד לקראת פסטיבל “מיפ” בקאן, ניסה להכין את היוצרים המקומיים למשימה

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

בעוד שישה ימים יתחיל הטירוף. 13,000 איש, בליל של שפות ותרבויות, ינהרו אל מרכז הכנסים ההומה בקאן. זהו פסטיבל מיפ, כינוס דו־שנתי שתכליתו אחת: קנייה ומכירה של תוכניות טלוויזיה ופורמטים. לכאן מגיעים באופן קבוע 1,700 חברות מעשרות מדינות ברחבי הגלובוס ו-4,400 קניינים שמחפשים לשדר או להפיק את הדבר הבא, והדבר הבא הזה יכול להתחבא בכל אחד מ-200 הפורמטים החדשים שיתגלגלו לפסטיבל. המוצלחים בקניינים האלה כבר התחילו את העבודה בימים שקדמו לפסטיבל ובמהלך ארבעת ימיו יקיימו מאות פגישות, יחליפו אלפי כרטיסי ביקור ויקוו לסגור עסקה לקראת להיט הטלוויזיה הבא. התחרות, מטבע הדברים, תהיה קשה והערך החשוב מכל הוא המקוריות. איך לא חשבו על זה קודם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ