מה רע בהצלחה הבינלאומית של פורמטים ישראליים

”מחוברים”, “הומלנד”, “כלוב הזהב” - ההצלחה של פורמטים ישראליים בחו"ל יוצרת תמונה זוהרת. אז למה המפיקים העצמאיים אומרים שזה רק פוגע בהם ומעורר עוינות בינם לבין גופי השידור?

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

ביום חמישי שעבר ננעל בקאן שבריביירה הצרפתית הפסטיבל הדו שנתי "מיפ" למכירת פורמטים ותוכניות טלוויזיה. כמו בכל שנה, הוא משך אליו אלפי קניינים ומציעים, חברות הפקה וגופי שידור, כולם ניסו לקדם עסקאות, למכור פורמטים חדשניים ולקנות. מי שהשתתפו בו, והשוק הישראלי הולך ומפגין שם בשנים האחרונות נוכחות כבדה, יספרו על עשרות פגישות יומיות, על כרטיסי ביקור שנשלפו והוחלפו ועל פוטנציאל עסקי שימשיך להתממש בחודשים הקרובים. ככה זה עובד, הם יעידו, בעיקר מאז שישראל הפכה לזירה בולטת בתחום הטלוויזיה ברחבי העולם.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ