הטלוויזיה האמריקאית מציגה את היהודי המכוער

בעלי חברת התרופות החמדנים ב"שובר שורות" או עורך הדין הרע ב"הסמויה". למה דווקא בסדרות המופת היהודים מוצגים באופן כל כך סטריאוטיפי?

רותה קופפר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רותה קופפר

כחודש חלף מאז שידור הפרק האחרון בהחלט של "שובר שורות", יצירת טלוויזיה מקורית, מפתיעה ומפעימה – המרשימה ביותר על המסך בשנים האחרונות. הפרק, שחלקים מעלילותיו יוזכרו בכתבה (ראו הוזהרתם), גאל את הגיבור וולטר וייט, וסיפק סגירות מעגלים. הגאולה היתה אולי מוחלטת מדי וסגירות המעגלים מהודקות מדי לסדרה שתמיד ידעה לרבע מעגלים, אבל באופן עקרוני הסדרה נפרדה ממעריציה בהתרחשויות שיא. אחת מהן, בתחילת הפרק המדובר, היתה בביתם של גרטשן ואליוט שוורץ.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ