רנדי קנדי
ניו יורק טיימס

בעולם של "מד מן", שעונתה השביעית תשודר בארצות הברית החל ב-13 באפריל בערוץ אי־אם־סי, אחד האמצעים הדרמטיים המרכזיים הוא הפגישה עם הלקוח – הזירה שבה אנשי הפרסום והאנשים שמשלמים להם מתכנסים בכיכר השוק, היא חדר הישיבות המוקף קירות זכוכית, ונאבקים ביניהם על אופיים של המסחר, השכנוע, האמנות והתשוקה.

בוקר אחד לא מכבר, במשרד בבית לבנים ברחוב 32 מזרח במנהטן, המציאות הלכה בעקבות הבדיה בצמידות מוזרה. הלקוח שישב בחדר הישיבות וחיכה לאיש הפרסום המציאותי היה יוצר הסדרה, מתיו ויינר. ואיש הפרסום לא היה עוד טיפוס קריאטיבי מבריק ממחלקת הארט, אלא מילטון גלייזר, שיותר מכל מעצב גרפי אחר בדורו עיצב את המראה המתוחכם והמרהיב של סוף שנות ה-60, התקופה שאליה הגיעה "מד מן" עכשיו, ושמודעות הפרסומת שעיצב לעונה החדשה של הסדרה התחילו להופיע השבוע בצדי אוטובוסים ועל גבי שלטי החוצות ברחבי ארצות הברית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ