העתיד של הטלוויזיה נמצא באינטרנט, וגם הכסף

סדרות רשת הן לא עניין חדש, אבל הנוכחות של חברות מסחריות בהפקת סדרות הרשת הולכת וגדלה. יוצרים ואנשי פרסום מסבירים מה מושך את החברות הגדולות לתוכן איכותי

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

זמן קצר אחרי שעלתה, הפכה המיני סדרה האמריקאית "The Beauty Inside" לסנסציה. כבר עם שחרורה ב-2012 היא עוררה סקרנות וכמויות הצופים העצומות שנמשכו אליה, מארה"ב ומחוץ לגבולותיה, היו מספרים שבטלוויזיה מעולם לא הכירו. עשרות מיליונים מרחבי העולם התעניינו בסיפורו של אלכס, שבכל יום מתעורר בגוף אחר. בוקר אחד הוא גבר ובאחר אשה, פעם הוא זקן ופעם נערה צעירה. פעם הוא מזרח אסייתי וביום אחר שחור. ובכל אותן הפעמים הוא מאוהב עד כלות באותה הבחורה ויעשה הכל בכדי להישאר בסביבתה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ