אולי הסוף של "אמריקן איידול" יבשר עתיד טוב למוזיקה
"אמריקן איידול", שהשבוע נודע על ירידתה מהמסך, היתה צריכה לפרוש בשיא, כבר לפני שנים. את מקומה צריכות לתפוס תוכניות שמעמידות במרכז את הזמרים ולא את השופטים
ההודעה של אנשי רשת פוקס השבוע על הורדת התוכנית "אמריקן איידול" בקיץ הבא, בתום העונה ה-15, הגיעה באיחור לא אופנתי. תוכנית הכישרונות המוזיקליים, שהחלה בשנת 2002 ושגמר העונה השישית שלה משך 36 מיליון צופים בארצות הברית, כבר מזמן אינה מעוררת תהודה. היא היתה צריכה לדעת לפרוש בשיא, לא הרבה אחריו.
זוכי העונות האחרונות, מאז החלה הנסיגה המשמעותית בצפייה בשנת 2012, נשארים אלמוניים כשהיו. כך למשל קיילב ג'ונסון, זוכה השנה שעברה. הוא הוציא בקיץ שעבר, זמן קצר אחרי הזכייה, את אלבום הבכורה שלו, "Testify". אלא שההצלחה בתוכנית לא האירה לו פנים כשיצא אל העולם הגדול. אלבומו נמכר ב-11 אלף עותקים בלבד.