טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בתקשורת הישראלית לא אוהבים נשים ערביות

לפי "מדד הייצוג", רמת החשיפה של נשים ערביות בטלוויזיה וברדיו בישראל עומדת על פחות מאחוז. בתוכניות האקטואליה של ערוץ 2 נרשם הנתון הנמוך ביותר וב"אולפן שישי", לא היתה ולו אשה ערביה אחת בין 155 המרואיינים בחודשים מארס־אפריל

תגובות
אולפן שישי. אחת משיאניות ההדרה של נשים ערביות
צילום מסך ערוץ 2

רמת החשיפה של נשים ערביות בטלוויזיה וברדיו בישראל היא פחות מאחוז. כך עולה מ"מדד הייצוג", פרויקט חדש שעוקב אחר ייצוגם של ערבים בתקשורת. הפרויקט, שיתוף פעולה בין "יפעת מחקרי מדיה", "העין השביעית", קרן ברל כצנלסון ועמותת סיכוי, מודד כמה מרואיינים ערבים שולבו בתכניות הטלוויזיה והרדיו המרכזיות בישראל, על תקן של "מומחים" — מרואיינים שהוזמנו על מנת לקחת חלק בדיון בכל נושא שהוא. הבדיקה נעשתה בחודשים מארס־אפריל 2016, שכללו את יום האשה הבינלאומי. בתוכניות האקטואליה של ערוץ 2, נרשם הנתון הנמוך ביותר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות