בתקשורת הישראלית לא אוהבים נשים ערביות

לפי "מדד הייצוג", רמת החשיפה של נשים ערביות בטלוויזיה וברדיו בישראל עומדת על פחות מאחוז. בתוכניות האקטואליה של ערוץ 2 נרשם הנתון הנמוך ביותר וב"אולפן שישי", לא היתה ולו אשה ערביה אחת בין 155 המרואיינים בחודשים מארס־אפריל

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתי שטרן
איתי שטרן

רמת החשיפה של נשים ערביות בטלוויזיה וברדיו בישראל היא פחות מאחוז. כך עולה מ"מדד הייצוג", פרויקט חדש שעוקב אחר ייצוגם של ערבים בתקשורת. הפרויקט, שיתוף פעולה בין "יפעת מחקרי מדיה", "העין השביעית", קרן ברל כצנלסון ועמותת סיכוי, מודד כמה מרואיינים ערבים שולבו בתכניות הטלוויזיה והרדיו המרכזיות בישראל, על תקן של "מומחים" — מרואיינים שהוזמנו על מנת לקחת חלק בדיון בכל נושא שהוא. הבדיקה נעשתה בחודשים מארס־אפריל 2016, שכללו את יום האשה הבינלאומי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ