בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כשמושיק בכה: זה מה שקורה כשתוכן שיווקי מאבד את הבלמים

סדרת הרשת "מושיק ודובדבני", מסע קולינרי בעקבות היוגורט, היא יצור כלאיים מוזר של המאה ה-21. מין טלוויזיה עתירת תוכן שיווקי, או פרסומת ארוכה במיוחד

19תגובות
מושיק ודובדבני פרסומת לדנונה
מתוך ערוץ היוטיוב

"יוגורט הוא פשוט קולינריה", פותח מושיק רוט את "מושיק ודובדבני", סדרת הפרסומות המוצגת כסדרת רשת לכל דבר. הוא ישוב ליד ליאור דובדבני ושם את ידו הענקית על משענת הכיסא של חברו. "תראה, אני שף" הוא פונה פתאום למראיין עלום בגוף שני, "ולכן מבחינתי לצאת למסע מחקר בעקבות היוגורט זה הגיוני. כי רק ככה אני יכול להבין באמת את האורגינליות שלו". לכל אחד יוצא משפט עילג כזה לפעמים, השאלה היא למה העורך החליט לבזות את רוט ולהשאיר את זה. בפאנץ' ליין אדיוטי, חביב ואופייני מסביר דובדבני מה הרקע שלו למסע: "אני אוהב...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו