כשמושיק בכה: זה מה שקורה כשתוכן שיווקי מאבד את הבלמים

סדרת הרשת "מושיק ודובדבני", מסע קולינרי בעקבות היוגורט, היא יצור כלאיים מוזר של המאה ה-21. מין טלוויזיה עתירת תוכן שיווקי, או פרסומת ארוכה במיוחד

דני בר-און
דני בר-און
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דני בר-און
דני בר-און

"יוגורט הוא פשוט קולינריה", פותח מושיק רוט את "מושיק ודובדבני", סדרת הפרסומות המוצגת כסדרת רשת לכל דבר. הוא ישוב ליד ליאור דובדבני ושם את ידו הענקית על משענת הכיסא של חברו. "תראה, אני שף" הוא פונה פתאום למראיין עלום בגוף שני, "ולכן מבחינתי לצאת למסע מחקר בעקבות היוגורט זה הגיוני. כי רק ככה אני יכול להבין באמת את האורגינליות שלו". לכל אחד יוצא משפט עילג כזה לפעמים, השאלה היא למה העורך החליט לבזות את רוט ולהשאיר את זה. בפאנץ' ליין אדיוטי, חביב ואופייני מסביר דובדבני מה הרקע שלו למסע: "אני אוהב לבוא פריסטייל". על פניו של רוט מתפשט במהירות חיוך גאה, כמו של אב שבנו סיפר בדיחה טיפשית. קאט.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ