בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה הרייטינג של תוכניות הקיץ צנח כל כך?

הצפייה בתוכניות המובילות בקשת ורשת ירדה השנה דרמטית בהשוואה לקיץ שעבר, כשהבולטות במגמה הן תוכניות ריאליטי כמו "אמזונס" ו"המרוץ למיליון". האם הז'אנר הזה פשוט נמאס או שדווקא מדידת הרייטינג היא שהתיישנה? כך או כך, בכירים בתעשייה קובעים: זו בעיה עולמית והטלוויזיה צריכה להמציא את עצמה מחדש

25תגובות
"המירוץ למיליון"
עדי אורני

קיץ 2016, נטול המלחמות והמבצעים המיוחדים, הביא אתו אכזבה מרה לערוצי השידור המסחריים בישראל. הקיץ אמנם ידוע כמשבית שמחות ככל שזה נוגע לאחוזי הצפייה (בארץ ובעולם), אבל הפעם, עם בציר התוכניות החדשות שעלו בו, הוא נראה שחון במיוחד. מנתונים שאספנו על עשר התוכניות הנצפות במדידה שבועית בחודשים יוני ויולי עולה כי הרייטינג הממוצע הקיץ בכלל האוכלוסייה (לפי נתוני ועדת המדרוג) היה 14.9%. בקיץ שעבר, ב–2015, היה הממוצע 21.2%. כלומר: ירידה של 6.3% השנה (ירידה יחסית של כמעט 30%). הצניחה החופשית הזאת בוודאי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו