כריסטופר מיל
ניו יורק טיימס

כל כך הרבה דברים לראות, וכל כך מעט זמן. לצרכני תקשורת בארה"ב מוצע מבחר עצום של תכני בידור במגוון גדל של פלטפורמות: שירותי סטרימינג של הולו, נטפליקס ואמזון; ערוצי כבלים והאפליקציות שלהם, כמו HBO ושואוטיים; יוטיוב; ויותר מ—28 אלף פודקאסטים. כל אלה מציעים אינספור שעות של צריכת תוכן ללא הפסקה — אז איך להספיק לצפות או להאזין לכל מה שרוצים?

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ