ג'ולי שלז וחיים יבין חוזרים לירושלים ומגלים שהעתיד מפחיד

ג'ולי שלז היא אחת מיוצרות הטלוויזיה היחידות שעדיין עוסקת בפוליטיקה נפיצה. סרטה התיעודי החדש מציג חברה מפולגת, אלימה ומבודדת. על הסערה סביב גיבור הסרט, חיים יבין, יש לה דברים מאוד ברורים להגיד

איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתי שטרן

ג'ולי שלז לא נמשכת בדרך כלל לתופעות כלליות — הרבה יותר מעניינים אותה אנשים. כמעט בכל הסרטים והסדרות שיצרה עד כה היא הקפידה למקד את מצלמתה בגברים, נשים וילדים, שמסיפורם עולה אמנם תמונה רחבה יותר. כך היה בסרט תיעודי דוגמת "מרוששות", שם שירטטה פורטרטים של נשים שירדו מנכסיהן, או כשביימה את העונה השניה של "מחוברות". גם בסרטים עלילתיים כמו "עפולה אקספרס" היא יצרה לצביקה הדר ואסתי זקהיים תפקידים קטנים־גדולים, שנחשבים עד היום לאחד משיאי הקריירה של שניהם. בשל הזווית האישית הזו, מסקרן לצפות בסרטה החדש, "עיר של חלומות שבורים", שבו היא עוסקת בהתפרקותה של העיר שחוברה לה יחדיו — ירושלים, תוך שרטוט מבהיל של התפוררות הדו־קיום והגבהת החומות בין מזרח העיר ומערבה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ