מארק צוקרברג רוצה להשתלט גם על הטלוויזיה

ההתעצמות חסרת התקדים של נטפליקס ברחבי העולם, לצד ההצלחה הלא מבוטלת של הולו ואמזון פריים, הובילו גם את אפל ופייסבוק לקפוץ אל עולם הטלוויזיה. האם יוכלו להציב תחרות ראויה, או רק יגבירו את ההצפה בשוק?

איתי שטרן
איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים5
איתי שטרן
איתי שטרן

הקו האווירי בין עמק הסיליקון בקליפורניה לאולפני הקולנוע והטלוויזיה של הוליווד נמתח על פני כמה מאות קילומטרים. לפני עשרה ימים המרחק הזה התקצר משמעותית. בהודעה דרמטית, שהלחיצה גורמים בשוק הטלוויזיה והקולנוע האמריקאי, הודיעה אפל שהחתימה את זאק ואן אמבורג וג'יימי ארליכט, שניים מבכירי אולפני סוני, שהיו חתומים על הפקת וקידום סדרות כמו "שובר שורות", "סמוך על סול", "הרשימה השחורה" ו"הכתר". השניים קיבלו צ'ק שמן במיוחד כדי לפתח את ענף תוכן הווידיאו של ענקית התוכנה והדיגיטל שהתבלטה עד כה בעיקר בהשקות של אייפונים, אייפדים ושאר גאדג'טים דיגיטיליים במחירים מופקעים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ