טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מארק צוקרברג רוצה להשתלט גם על הטלוויזיה

ההתעצמות חסרת התקדים של נטפליקס ברחבי העולם, לצד ההצלחה הלא מבוטלת של הולו ואמזון פריים, הובילו גם את אפל ופייסבוק לקפוץ אל עולם הטלוויזיה. האם יוכלו להציב תחרות ראויה, או רק יגבירו את ההצפה בשוק?

תגובות
מארק צוקרברג
Noah Berger/אי־פי

הקו האווירי בין עמק הסיליקון בקליפורניה לאולפני הקולנוע והטלוויזיה של הוליווד נמתח על פני כמה מאות קילומטרים. לפני עשרה ימים המרחק הזה התקצר משמעותית. בהודעה דרמטית, שהלחיצה גורמים בשוק הטלוויזיה והקולנוע האמריקאי, הודיעה אפל שהחתימה את זאק ואן אמבורג וג'יימי ארליכט, שניים מבכירי אולפני סוני, שהיו חתומים על הפקת וקידום סדרות כמו "שובר שורות", "סמוך על סול", "הרשימה השחורה" ו"הכתר". השניים קיבלו צ'ק שמן במיוחד כדי לפתח את ענף תוכן הווידיאו של ענקית התוכנה והדיגיטל שהתבלטה עד כה בעיקר בהשקות של...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות