הסטרימינג של פייסבוק: לצפות בסדרות עם חברים רק בלי הנוכחות המעיקה שלהם

פלטפורמת הטלוויזיה החדשה של הרשת החברתית, "ווטץ'", מנסה לחקות את השחקנים הבולטים בזירה. על פי תוכנית הריאליטי שידוכים המשודרת בה, אין כרגע סיבה לוותר לטובתה על המתחרות

חן חדד
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

איש לא יופתע מכך שמארק צוקרברג לא אוהב לשמוע את המלה לא. ב–2013, כשסנאפצ'ט היתה חברה בת פחות משנתיים, מייסד פייסבוק חזה בקנאה בכוח המשיכה שיש לחברה בקרב בני נוער, שבחלקם הגדול רואים בפייסבוק כלי מיושן. הוא הציע לרכוש אותה בשלושה מיליארד דולרים, אך הצוות, שביקש להישאר עצמאי, סירב להצעה. מאותו הרגע, יש יאמרו שצוקרברג פיתח אובססיה למחיצת סאנפצ'ט. הוא רכש אפליקציות שמאפשרות לווטסאפ ואינסטגרם (שתיהן בבעלות פייסבוק) לחקות את התכונות הפופולריות של סאנפצ'ט, בהן יצירת סטוריז, פילטרים שאפשר להלביש על תמונות, כיתובים וסטיקרים. על אף הטענות הראשוניות להעתקה בוטה, התוספות התקבלו בהתלהבות גדולה על ידי המשתמשים. "זה לא משנה מי המציא מה", אמרו מנהלי אינסטגרם. "מה שמשנה זה הפורמט, ואיך אתה לוקח את האלמנט ובונה אותו בתוך הרשת שלך".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ