רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הסטרימינג של פייסבוק: לצפות בסדרות עם חברים רק בלי הנוכחות המעיקה שלהם

פלטפורמת הטלוויזיה החדשה של הרשת החברתית, "ווטץ'", מנסה לחקות את השחקנים הבולטים בזירה. על פי תוכנית הריאליטי שידוכים המשודרת בה, אין כרגע סיבה לוותר לטובתה על המתחרות

תגובות
חמשת המועמדים בתוכנית הריאליטי "Relationshipped" של פייסבוק
facebook watch / relationshipped

איש לא יופתע מכך שמארק צוקרברג לא אוהב לשמוע את המלה לא. ב–2013, כשסנאפצ'ט היתה חברה בת פחות משנתיים, מייסד פייסבוק חזה בקנאה בכוח המשיכה שיש לחברה בקרב בני נוער, שבחלקם הגדול רואים בפייסבוק כלי מיושן. הוא הציע לרכוש אותה בשלושה מיליארד דולרים, אך הצוות, שביקש להישאר עצמאי, סירב להצעה. מאותו הרגע, יש יאמרו שצוקרברג פיתח אובססיה למחיצת סאנפצ'ט. הוא רכש אפליקציות שמאפשרות לווטסאפ ואינסטגרם (שתיהן בבעלות פייסבוק) לחקות את התכונות הפופולריות של סאנפצ'ט, בהן יצירת סטוריז, פילטרים שאפשר להלביש על...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות